יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

איך יכול להיות טוב אם כל החברה מבוססת על שוד?
השוד הגדול ביותר הוא בתחום הנדל"ן - מיסי המדינה על דירות ותרמית המשכנתא - דירה זה לא כמו לקנות מכונית או אייפון שקונים בתשלומים כי אי אפשר לחיות ללא קורת גג וזאת זכות בסיסית של אדם לקורת גג מהיותו אזרח המדינה.
שוד הבריאות - הכל מופרט.. והיום ביקורים אצל רופא מתחילים להיות סוג של שוד... והתרופות נהיו מאוד יקרות עד כדי כך שעניים לא מקבלים שירות רפואי טוב. רופאים וחברות התרופות נהפכו לשודדים.
שוד החינוך - מחירי האוניבריסטאות הן לא לכל כיס, המחירים הגבוהים של התארים והקורסים מונעים רבים לא להמשיך ללימודים גבוהים.
שוד המזון - הרי כולנו יודעים שאם היינו קונים ישירות מהחקלאי ללא התיווכים הגבוהים מחיר המזון היה נמוך יותר.
שוד העיריות - העיריות הגזימו לגמרי עם מיסי הארנונה, אחרי הכל הן בסך הכל שלוחות מנהליות של הממשלה ואין שום סיבה לשלם מיסים פעמיים.
שוד בתי האבות - אלו השודדים הנתעבים ביותר- שודדים לזקנים את הכסף על חשבון הנכסים שלהם ובסוף לא נשאר דבר לבנים ולנכדים, הכל הולך לבוסים של בתי האבות.
שוד העבודה - שודדים לעובדים את הכסף, מנצלים אותם, אפשר לראות זאת לפי הרווחים של הבוסים ומשכורות העתק של המנהלים בזמן שרוב העובדים מקבלים פרוטות. ומעבר לשוד הכסף יש גם שוד של זמן, שעות רבות במקום העבודה נחשב לשוד של זמן, שודדים מהאנשים את זמנם שזה לא פחות חמור משדידת כסף ויש שיאמרו חמור יותר.
שוד הבנקים - עמלות בשמים ריביות בשמים גנבים עם תעודות.
שוד ההוצאה לפועל - היום חובות קטנים תוך זמן קצר מתנפחים לסכומי עתק וזה הכל מדיניות ממשלתית, זה הכל בתמיכת בתי המשפט.
שוד משאבי הטבע - כל משאבי הטבע שייכים לאזרחים כולם והם לא צריכים להיות בידיים פרטיות. ואם לשם פיתוח מזמינים משקיעים ומפריטים אז שלפחות המס יהיה 90 אחוז.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.