יום שני, 26 בספטמבר 2016

אנשים רבים רואים במצב של ישראל היום פספוס, אנשים רבים סבורים שישראל יכלה להיות מקום שטוב לחיות בו. יש גם הרגשה שכל עשור נהיה גרוע יותר. שהפער בין העניים לעשירים נהיה גדול יותר. היום רק נוכלים ובריונים מסתדרים או כאלה שמסודרים דרך המשפחות שלהם. האנשים הכי אומללים בישראל הם אלו שחיו קצת בחו"ל ויודעים טעמו של עולם. איך הם מרגישים לחזור לביצה אחרי שהכירו את האוקיינוס?
בזמן האחרון קיים פחד במדינה. פחד מהשלטון. דבר שבעבר לא היה. רוב האנשים מדחיקים זאת יש כאלה שמפחדים שאולי הם היחידים שמרגישים וחושבים כך ולכן שותקים. פעם המשטר רדף אחרי הגברים בלבד. כלא אותם מאחורי סורג על כל תלונה ועל כל אי תשלום מזונות. ולא אפשר להם לצאת מגבולות הארץ ללא אישור מהגרושה. פרקטיקה שלא קיימת באף מקום בעולם. אבל אנשים שתקו. באמת חשבתם שהמשטר יעצור כאן? היום המשטר גם חוטף ילדים מאמהות עניות. והן עניות בגלל מדיניות הממשלה. הן עניות בגלל שרוב הכסף הולך על שכירות. אם המדינה הייתה נותנת להן דירה אז הן לא היו עניות. המדינה גם דואגת שכולם יצטרכו את הנדבות שהיא נותנת ממיסי העם - קצבאות – אנשים מפחדים לעשות טעות או לומר משהו לא במקום הם מפחדים להישאר ללא יכולת קיום. שוב זו המדינה שמעוניינת שאנשים לא יוכלו להתקיים בזכות עצמם. אנשים תלויים הם אנשים חלשים ואנשים חלשים זה בדיוק מה שמשטר רוצה. אנשים מפחדים מפיטורים כל הזמן. אנשים שצריכים לשלם שכירות או משכנתא אין להם ברירה, אחרת ימצאו עצמם ברחוב. אנשים שיש להם ילדים בפחד מתמיד להיות ללא עבודה. זהו מצב אידיאלי עבור האליטות. להשאיר את האספסוף כמו שהם אומרים תחת שליטה. מפחדים להפגין או לומר משהו לא במקום שלא יתבעו אותם למשפט ואז יישארו עם "התחתונים בלבד" . מפחדים שלא יתפרו להם תיקים במשטרה. מפחדים שאיזה חוב קטן ששכחו ממנו יתפח לממדים מפלצתיים. מפחדים מתביעות מכל החולרות מסביב. מפחדים מהטרור הפיננסי שמפעיל מס הכנסה. מפחדים שיעשו עליהם צו עיכוב יציאה מהארץ. מפחדים משוטרי תנועה ובכלל משוטרים. מפחדים להתעסק עם הממסד במערכת החינוך כי אחרת יגנבו מהם את הילדים.
הדרך הטובה ביותר לפעול נגד אנשים היא דרך הפחד. להפעיל טרור כלכלי נגד העם וטרור פסיכולוגי, על מנת שהעם יקבל את המציאות שרצויה עבור אלה שנהנים מהמצב.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.