יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

כפי שאמרתי מדינת ישראל היא לא יותר מארגון סחר בבני אדם. בחברה מודרנית וטכנולוגית שרק אחוז מזערי מהאוכלוסייה עובד בחקלאות ושרק שיעור נמוך מהאוכלוסייה עובד בתעשייה אין שום הצדקה לכך שאנשים יעבדו יותר מ-6 שעות ביום.
אבל במדינת ישראל לא רק שאפשר להעסיק אנשים 12 שעות ביום, במדינת ישראל על פי חוק אפשר להעסיק אדם עד 9 שעות רצופות ללא הפסקה. וההפסקה היא כ-30 דקות רצופות בלבד. כמו כן זמן ההפסקה אינו מחושב כחלק משעות העבודה, והמעסיק אינו מחויב לשלם לעובד עבור זמן זה. יש לאפשר לעובדים שעובדים 6 שעות ומעלה הפסקה רצופה בת שעה שלא כוללת הפסקות נוספות לשירותים.
בוודאי ובוודאי שעל המעסיקים לשלם לעובדים על ההפסקות מפני שיום עבודתם לא הסתיים. יש לשלם לעובדים מהרגע שהם מגיעים למקום העבודה עד הרגע שהם עוזבים את מקום העבודה הביתה לביתם. לא לשלם לעובדים על ההפסקות שהם זכאים להם זאת שערורייה שאין כדוגמתה. כמו כן אין אכיפה על מעסיקים שעובדיהם מאולצים לעמוד בזמן העבודה. אם ניתן לעשות את העבודה בישיבה אז העבודה חייבת להיעשות בישיבה. בוסים רוצים שעובדים יעמדו כדי שיהיו "ייצוגיים", עובדים שעומדים זמן ממושך בזמן עבודתם סובלים משורה ארוכה של בעיות רפואיות, מדובר בנזק של ממש בגופם ובבריאותם של העובדים. העובדים מאולצים לעמוד בזמן שהבוס שלהם יושב לו בנחת במשרד צדדי ומשחק במחשב. מדובר במעשה בריונות וקרימינליות לשמה. האם יכולים אתם לתאר לעצמכם את חברי הכנסת עובדים בתנאים כאלה? העונשים למעסיקים חייבים להיות עבודות שירות בנוסף לפיצויים הכספיים. אם אין חוקים ואכיפה שירסנו את הבוסים הפסיכופטים, העובדים ינוצלו. במדינת ישראל יש לפסיכופטים אפילו היתר על פי חוק לבצע את פשעיהם. יש גם לפעול נגד עסקים שמעסיקים עובדים מרדת החשכה, כמו כן יש לבטל עבודה במשמרות מכיוון שהם מפריעים למנגנונים הביולוגיים של שינה-ערות.
כל עוד מערכת הניצול נמשכת מדינה לא יכולה להיחשב הומנית ואין לראות באגירת ממון של העשירים דבר שהמדינה צריכה לעודד.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.