יום שני, 6 במרץ 2017

מתגאים על כלום

תגידו כמה עלובים אפשר להיות? מתגאים לי שיש 8.5 מיליון ישראלים במדינת ישראל? על מספרים אתם מתגאים? קודם כל אין 8.5 מיליון ישראלים יש רק 6.5 מיליון ישראלים כי ערבים לא נחשב, ובכלל על מה הגאווה פה?
מתגאים לי על בנייני הפאר בגוש דן? מה יש להתגאות בזה? בסך הכל כמה חזירי הון שחוגגים על חשבונכם.
גורדי שחקים יש בכל עיר בעולם וברוב המקרים בכמות של פי 10 ויותר ממה שיש בתל אביב.
מתגאים לי על קניונים? נו באמת. רק באפריקה אולי עדיין אין קניונים, קניון ישראלי הוא בגודל של סופר שכונתי באסיה.
מתגאים לי שהמדינה עשירה יותר מאומללים באפריקה? זאת הגאווה שלכם? עד כמה נמוכים ועלובים נהייתם?
משתעשעים לי באייפון החדש... סעו ללאוס ותיווכחו שאפילו לעניים שם יש את הקשקוש הזה.
מתגאים על הדירות שלכם? זה הכל מעשה נוכלות של הממשלה. כפי שהראתי יחידת דיור ניתן להזמין מסין ב-3500 דולר.
מתגאים במכונית? כפי שהראתי יש מכונית טאטא נאנו עולה 3000 דולר.
אין לכם על מה להתגאות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.