יום שני, 20 במרץ 2017

גרגרנות

היום אני אדבר אתכם על גרגרנות, על תאווה לבשר.
לא, אני לא צמחוני או טבעוני. אבל נמאס לי מהגרגרנות שלכם לבשר.
בשר צריך להיות נצרך לעיתים רחוקות, כאשר אדם מרגיש שהגוף שלו לא מסתפק באורז עדשים ותפוחי אדמה..
הבעיה הגדולה של רוב האנשים זה חוסר המודעות שלהם למה שהם אוכלים, כן הם יודעים מה הם אוכלים אבל לא מודעים ממש להשלכות של הפעולה הזאת.
אנשים גם אוכלים בשר מהשוק או מהסופר ללא נקיפות מצפון מפני שהם אומרים לעצמם שלא הם עצמם הרגו את בעלי החיים, אחרים עשו זאת.
אתם רוצים לאכול בשר כבש?
לגיטימי. אני לא אומר לכם לא. אני לא דוגל בצמחונות או טבעונות.
אבל מה? לא הייתי מאפשר זאת למכירה בסופר או בשוק.
אנשים שרוצים לאכול בשר כבש, יצטרכו לבוא הם עצמם לחווה, ולהרוג בעצמם את הכבש או לפחות לצפות איך אבא או אמא עושים זאת.
ליד החווה יהיה מקום שאפשר לעשות על האש.
בדרך זאת אנשים יפנימו את המעשים שלהם ויבינו שאכילת בשר זה לא ביסלי.
בתיאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.