יום שני, 6 במרץ 2017

קנאביס.
ישראל היא חיקוי עלוב של ארה"ב.
אז לכל תומכי הלגליזציה יש לי לומר שזה רק שאלה של זמן עד שהחוקים בישראל יאפשרו שימוש במריחואנה שלא למטרות רפואיות.
ההיתר יהיה מגיל 21. יהיה מותר להחזיק עד 28 גרם. ולגדל בבית עד 6 עציצים.
אך עם זאת אי אפשר להתעלם גם מהצדדים השליליים של הקנאביס -
מחקרים שונים מדברים על עלייה בתאונות הדרכים עקב שימוש בקנאביס. עם זאת יש לזכור ששימוש באלכוהול הוא גורם חמור הרבה יותר בתאונות דרכים מאשר קנאביס.

מחקר חדש מלמד כי שימוש תכוף במריחואנה גורם להשפעה שלילית על מוחם של בני נוער ומבוגרים צעירים, לרבות ירידה ביכולת הקוגניטבית, ביכולת תשומת הלב ובזכרון, וכן הוא מפחית את ה-IQ. כך עולה ממחקר שערכו פסיכולוגים. "חייבים להכיר בכך ששימוש קבוע בקנביס, לפחות פעם בשבוע, אינו בטוח ועשוי להסתיים בהתמכרות ובנזקים נוירו-קוגניטיבים, בפרט אצל צעירים." אמרה ד"ר קריסטה ליסדהל, מנהלת המעבדה להדמיה של המוח ונוירופסיכולוגיה באוניברסיטת ויסקונסין במדיסין, שנמנתה על צוות המחקר. לדברי ליסדהל, אנשים המתמכרים למריחואנה יכולים לאבד שש נקודות IQ עד הגיעם לבגרות, לפי מחקר ארוך שנים של 1,037 משתתפים שעקבו אחריהם מהלידה ועד גיל 38.
מחקרים שבהם נעשה שימוש בהדמיה של מוחם של משתמשי מריחואנה סדירים הראה שינויים משמעותיים במבנה המוח, בפרט בקרב מתבגרים, אומרת ליסדהל. חריגות במבנה החומר האפור, הקשור לאינטליגנציה, נמצאו אצל בני 16-19 שהגדילו את השימוש במריחואנה בשנה האחרונה, אמרה והוסיפה כי ממצאים אלה נותרים בעינם גם לאחר מחקרי בקרה שבדקו את התנאים הרפואיים העיקריים של המשתתף, כמו גם את החשיפה שלו לסמים אצל הוריו, פיגור בהתפתחות ולקויות למידה.
בכל מקרה מדיניות ההפללה היא מדיניות קרימינלית.
רק מדינות קרימינליות מפלילות צרכנים.
אפשר להפליל יצרנים או סוחרים אך בשום אופן לא צרכנים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.