יום ראשון, 7 בינואר 2018

חיי סטודנט


אתם יודעים מה המשפט שהכי שנאתי לשמוע בארץ?
"ישראליות הכי יפות". איך הכי יפות כשבאולם מלא סטודנטיות יש רק כמה שנראות בסדר?
וגם זרים שאף פעם לא היו בישראל אומרים שישראליות יפות, טוב נו זה בגלל שהם רואים דוגמניות באינטרנט, אם הם היו מכירים את האופי הגס שלהן היה יוצא להם האוויר מהר מאוד.
חיי סטודנט בארץ ישראל בשנת 2000, מי הייתה שם, דקלה ודוריס ושרון ואלה הרוסייה, וגם הערבייה, המבולבלת, והמחוננת.
דקלה, אני ממש תיעבתי אותה מכל ליבי, לא בגלל המראה הגרמני שלה, אלא בגלל האופי הנאצי שלה, ולמרות שהיא נראתה מתחרטת על מעשיה וניסתה לבקש את סליחתי לא יכולתי לסלוח לה, לא נראה לי שאדם יכול להשתנות בזמן קצר.
דוריס, יפה הייתה דוריס, אבל היה בה משהו כל כך שליו, ללא שום פלפל, שלא ראיתי בה יותר מידידה טובה, היא הזכירה לי באופי נזירה יפה מהכנסייה, בסופו של דבר אחרי התלבטויות היא הסכימה להיות חברה של השותף המכוער שלה.
שרון, שרון הייתה החומר שאתו מתחתנים, אשכנזייה מבית טוב, שקטה ומופנמת, שהחבר הקודם המנייאק שלה זרק אותה ופגע בה קשות, הייתי צריך כל פעם להתכופף כדי לשמוע מה היא אומרת, היא הייתה מדברת כמו ציפור.
הערבייה, יפה הייתה הערבייה, ממש כמו הסיפורים מאלף לילה ולילה, ואם לא היה את הסכסוך המטופש בין ישראלים לערבים אז אני לא רואה שום בעיה, גידלו אותה לכבד את הגבר ולהיות אישה אמיתית, אשת בית, עדיף ערבייה שחינכו אותה לחיי משפחה מצפונבוניות שחושבות את עצמן.
אלה הרוסייה, אלה הרוסייה שנכוותה מישראלים, הייתה בה רוח קלילה והיא הייתה די מאושרת בארץ, כנראה באה מאיזה חור, עיירה נידחת של עוני וקור. האמת שהיא מצאה חן בעיניי אבל דווקא החברה שלה הייתה מעוניינת בי, וניסו לשדך לי את החברה שלה, הייתי מסכים אם כפות ידיה היו קטנות יותר.
המבולבלת, אני באמת לא יודע באיזה עולם חיה המבולבלת, כנראה התבלבלה ביני לבין אחרים, דוד שפירא זה לא השכן ממול.
המחוננת, אוי המחוננת, המחוננת הייתה מאוהבת בי קשות, אבל היה לה מראה כזה שפשוט אמר לי לא. זה לא שהיא הייתה מכוערת, היא דווקא נראתה בסדר אבל יש בנות כאלה שכל תא בגופך אומר לך שאין מצב שאנחנו שוכבים, זה כמו שהטבע צועק לך "אין מצב". אימא שלי שראתה אותה דווקא חשבה שהיא נחמדה מאוד, אבל תמיד לאימהות יש טעם נוראי בבחירת בנות זוג לבנים שלהן. וצחוק הגורל הוא שתמיד אנחנו בוחרים בזאת שאימא שלנו לא אוהבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.