יום ראשון, 7 בינואר 2018

שוטים בתאילנד


אז מי הם השוטים הגדולים ביותר בתאילנד?
השוטים הגדולים ביותר בתאילנד הם זרים בלי לירה על התחת שעושים ילדים עם תאילנדיות.
האידיוטים האלה דנים את עצמם לחיי עבדות. בכלל אי אפשר להישאר בתאילנד גם אם אתה נשוי לתאילנדית, אתה חייב שיהיה לך גם 40 אלף שקל בבנק בתאילנד.
התאילנדים בנו מערכת שליטה שאישור העבודה הוא לשנה בלבד ורק לבית הספר הספציפי, כלומר אם מפטרים אותך אתה מאבד את אישור העבודה, ובנוסף כל 3 חודשים אתה צריך להחתים את הדרכון גם אם יש לך אישור עבודה. אני למשל צריך כל 3 חודשים לנסוע לגבול לאוס על מנת לחדש ויזה למרות שאני נשוי פה כבר 16 שנה.
והאידיוטים האלה בלי לירה על התחת עושים עוד ילדים כשכל המערכת התאילנדית היא לגמרי עויינת, לא רק מבחינת ויזות ואישורי עבודה, גם בית ואדמה זרים לא מורשים לקנות והרבה פעמים הם עושים בעיות לגבי פתיחת חשבון בנק.
אם יש לך ילדים פה בתאילנד אז נגמרו לך האופציות ואתה חייב להרכין ראש ולשעבד את חייך לתאילנדים, ולתאילנדים אין שום אמפתיה, אפילו לבני עמם אין להם אמפתיה, הם רואים בך רק כאדם להשתמש בו. וההתנהגות הנלוזה במקומות העבודה שהם מתייחסים כלפי זרים הם לא יכולים להתייחס כלפי תאילנדים כי לתאילנדים יש חוקים שמגינים עליהם. אל תתנו לחיוכים המזוייפים שלהם ולנימוס המניפולטיבי שלהם לשטות בכם. הם כולם עוטי מסיכות.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.