יום ראשון, 7 בינואר 2018

מערכת החינוך


לרוב האנשים אין ידע היסטורי לגבי מערכת החינוך של גרמניה הנאצית.
מערכת החינוך של הרייך בשנות השלושים לא התאפיינה אך ורק בעמידה לדגל, במצעדים מטופשים, במועל יד של "הייל היטלר", ופולחן אישיות של הפיהרר.
מערכת החינוך הנאצית פעלה שהילדים תמיד יהיו עסוקים באינסוף פעילויות לאורך כל היום בבתי הספר ובפנימיות, ושהילדים יחזרו הביתה מותשים רק כדי לישון.
זה כל הרעיון במערכת החינוך הנאצית!
שהילדים יהיו תחת שליטה מלאה של המדינה, בבגרותם שיהיו עובדים צייתניים ואנשים קטנים ושטופי מוח, תוך ניתוק הילדים מההורים עוד מהגיל הרך.
ואותה אידיאולוגיה נאצית של שליטה מלאה בילדים ע"י המדינה עודדה ע"י משפחת רוקפלר, רק שרוקפלר גם דאג לבלבל לנשים את השכל ולדחוף אותן לעבודה.
גן חובה ע"י המדינה זה פשע של המדינה נגד הילדים שלנו ופשע נגד ההורים.
במדינת ישראל ישנם כלבים במשרד החינוך שכופים על ההורים לשלוח את ילדיהם הרכים בשנים למערכות של דיכוי ואינדוקטרינציה במסווה של טובת הילד.
גם שהייה של ילדים בשטח בית הספר מעבר ל-4 שעות ביום היא חלק מהותי ממערכת הדיכוי והשליטה בניתוק הילדים מההורים מבחינה פיזית ורגשית.
אם יש חובת גן זה אומר שכלבים שולטים במדינה.
אם אין חובת גן והאם לא עובדת אך שולחת את ילדיה לגן זה רק נעשה מתוך בורות.
אם אין חובת גן והאם רוצה לשלוח את ילדיה לגן כי היא רוצה לעבוד אז היא לא ממלאת את תפקידה בתור אם וחבל בכלל שהיא עשתה ילדים.
יש שיאמרו היכן ילדי בית הספר יהיו כאשר ההורים עובדים כל היום?
ואני אומר האם חשבתם לרגע לצמצם את שעות העבודה ל-30 שעות בשבוע כדי שההורים יוכלו להיות עם ילדיהם?
ציטוט מפי היטלר "ילדך כבר שייך לנו. ואתה? תחלוף מן העולם. ילדיך שייכים למחנה חדש ותוך זמן קצר לא ידעו דבר מלבד חברה חדשה זו".
זה משפט המפתח של החינוך הנאצי. את, האמא, רק כלי קיבול. את הבאת את הילד הזה לעולם. עכשיו הוא שלנו.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.