יום ראשון, 7 בינואר 2018

גרמניה

אז מה היה קורה אם לא הייתה אנטישמיות בגרמניה?
אז לא הייתה בריחת מוחות לארה"ב, וארה"ב לא הייתה מפתחת את פצצת האטום בשלב מוקדם, ארה"ב לא הייתה מטילה פצצות אטום על יפן, אך בכל מקרה התוצאות היו דומות – כניעת יפן.
דבר מעניין יותר היה קורה אם גרמניה הייתה מפתחת פצצת אטום בשלב מוקדם.
במקרה כזה היטלר היה מטיל פצצת אטום על סטלינגרד ואחר כך על מוסקבה, סטאלין היה ממשיך בעקשנות שלו להילחם, היטלר היה מאיים למחות מעל פני האדמה את הצבא האדום, וקרוב לוודאי שסטאלין היה מחוסל ע"י הרוסים עצמם.
הבריטים היו ממשיכים בעקשנות המלחמתית שלהם, היטלר היה מטיל פצצת אטום על לונדון, כנקמה הבריטים היו משתמשים באנטרקס נגד גרמניה, בית המלוכה האנגלי והאליטה הפיננסית בורחים לקנדה.
כדי להחליש את ארה"ב היטלר מאיים לתת ליפנים פצצות אטום, ארה"ב מתקפלת ומתבודדת.
יפן שולטת באסיה, הקומוניזם לא מתקיים בסין, אין מלחמת קוריאה או מלחמת ווייטנאם.
אירופה כולל אנגליה תחת שליטה גרמנית. רוסיה ואוקראינה תחת שליטה גרמנית. צפון אפריקה והמזרח התיכון תחת שליטה גרמנית.
מדינות אפריקה לא זוכות לעצמאות, גם הודו לא זוכה לעצמאות, בנגלדש ופקיסטן לא היו מתקיימות כי הן היו חלק מהודו.
האימפריה הבריטית באפריקה והודו הייתה עוברת לידיים גרמניות כולל יתר המושבות של בריטניה, גם המושבות הצרפתיות היו עוברות לידיים גרמניות, מלבד אלו שבאסיה שעברו להיות תחת שליטת יפן.
ומה בנוגע למדינת ישראל?
מדינת ישראל מעולם לא קמה, גם האו"ם לא נוצר, העלייה של יהודי גרמניה לארץ ישראל לא הייתה, ואחרי המלחמה אין עליות גדולות מאירופה, עליה של יהודים מארצות ערב כלל לא מתקיימת.
ארץ ישראל היא תחת שליטה גרמנית, ישנו ישוב יהודי בארץ ישראל, בעיקר ת"א חיפה וירושלים, האוכלוסייה היהודית לא גדולה יותר ממיליון נפש, ורוב היהודים הם ממוצא אירופי ורוסי.
השפה היא עברית וקצת יידיש.
ארה"ב מפתחת פצצת אטום מאוחר יותר אך אינה מעוניינת במלחמה עם גרמניה או יפן.
עם הזמן ארה"ב מפתחת קשרים פוליטיים וכלכליים עם גרמניה ואחר כך עם יפן.
המלחמה הקרה אינה מתרחשת כי רוסיה תחת שליטה גרמנית, אין מרוץ חימוש, אין מרוץ חלל, ומשבר קובה אינו מתקיים.
בגלל שמדינות אפריקה לא זוכות לעצמאות אין שום סיבה ושום לחץ על ארה"ב לתת זכויות לשחורים, ארה"ב שומרת על מדיניות ההפרדה בין לבנים ושחורים, ארה"ב שומרת על צביונה הלבן.
הרעיונות של הרייך מחלחלים אל ארה"ב, הקפיטליזם של מילטון פרידמן לא נוצר, אזרחי ארה"ב שומרים על זכויות סוציאליים כמו האירופאים, גם הפמיניזם הקיצוני לא מצליח ללבלב במערב כי הוא מתנגש עם ערכי הרייך, רוב הנשים בתחומי הרייך תפקידן הוא הבית וגידול הילדים, והמצב החברתי-כלכלי בארה"ב נשאר זהה לשנות ה-50, רק הטכנולוגיה משתפרת.
האאוגניקה מיושמת לא רק בתחומי הרייך אלא גם בארה"ב, מפגרים ובעלי נכויות נפשיות מנועים מלהביא צאצאים לעולם, תינוקות בעלי מומים מומתים.
השפה האנגלית היא לא שפה בינלאומית. בתחומי הרייך מחוץ לגרמניה השפה השנייה היא גרמנית, ובאסיה מחוץ ליפן השפה השנייה היא יפנית.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.