יום ראשון, 7 בינואר 2018

מנהלי בית ספר בתאילנד


אני לא יכול להתאפק, מלספר לכם איך מנהלי בית ספר בתאילנד מתנהגים.
קודם כל שתבינו שהם אנשים סופר מושחתים שחוגגים עם כספי ההורים והממשלה בכל מיני תירוצים לטיולים "במסגרת העבודה" לארצות אחרות, והכספים שנועדו עבור התלמידים מבוזבזים בכל מיני נופשים של המורים.
מעבר לכך המנהלים הם פרזיטים גדולים שאפילו לא מלמדים בכיתות, רק יושבים במשרד הממוזג שלהם כשמסביבם חגים כל מיני משרתות, לקקנים ואוכלי חינם.
המשכורת של המנהלים היא שערורייה מוחלטת, הרי הם לא עושים שום דבר. ועוד מקבלים במסגרת העבודה מכונית ונהג צמוד ממש כאילו מדובר בשר בממשלה. וזה לא רק המשכורת השערורייתית שלהם, גם המקורבים להם בבית הספר מקבלים משכורת שערורייתית.
מעבר לכך הם עושים כל מיני קומבינות עם סוכנויות מורים, כך שהכסף של ההורים שאמור להגיע למורים מגיע לידיים של המנהלים ושל הסוכנות.
למנהלים אין שום רקע בתחום החינוך והם מעולם לא לימדו, רובם יוצאי צבא שהונחתו על בית הספר אחרי שהם עוברים איזה קורס או אחרי שהם חירטטו איזה מבחן.
והם מתנהלים כמו אדונים פיאודלים, מסתובבים בבית הספר כמו מפקדים ממלחמת עולם ראשונה.
מנותקים לגמרי מאנשים ומהמציאות, מגלומנים שחיים בלה-לה לנד.
וכולם קדים ומשתחווים להם, כולם חייבים להשתתף בהצגות המבישות והמגוחכות האלה של כיבוד המנהל וסגניו. למרות שבליבם העובדים היו רוצים לדרוך עם כפות רגליהם על פרצופם.

וכל הזמן טקסים מזוייפים ומוגזמים, כל המערכת זו הונאה אחת גדולה.
וכאשר המנהל עוזב, זה כאילו שהקיסר בכבודו ובעצמו עוזב, ממש כמו תהלוכת פרידה למפקד העליון שהולך להילחם בארץ רחוקה למען מולדתו.
אבל במקום כתר של עלי זית ששמו בימי קדם, אני הייתי שם להם כתר של שוטים.
כי מנהלי בית ספר בתאילנד הם שוטים גמורים, כסילים, אידיוטים מושלמים.
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.