יום ראשון, 7 בינואר 2018

מה יש לומר לבחור צעיר בן 18?


אז מה יש לי לומר לבחור צעיר בן 18?
דבר ראשון בשום אופן לא לשרת בצבא הטייקונים, לא לשרת מדינה שנשלטת ע"י כלבים.
הכלבים שמנהלים את המדינה בנו עליך שתשרת בצבא שלהם, בגלל זה הם דאגו לשטוף לך ולהורים שלך את המוח.
ואם אתה לא מקבל בתמורה לשירות דירה אז אין מצב בעולם שאתה משרת את המניוקים.
ישראל זו מדינה כפוית טובה ואחרי שתשרת אותה הם ירקו עליך, אפילו לדיור הם לא דואגים לך, את המים הם הרעילו כבר עשרות שנים. וכל החוקים המשפטיים הם נגדך.
מה שאתה עושה זה לברר איפה הכי קל לעשות תואר, חפש את תנאי הקבלה הנמוכים ביותר גם אם אתה חכם, כי זה לא משנה איזה תואר יהיה לך, רוב האנשים לא עוסקים בבגרותם בתואר שהם למדו, תואר היום זה בסך הכל רישיון לעבוד, ואם אין לך תואר אז מצבך יהיה פחות טוב.
תזכור שרמת האנגלית של התואר אינה מספיקה על מנת להסתדר בעולם ולכן אתה חייב לשפר את האנגלית שלך, יש מספיק ספרים, אתרים וסרטונים באינטרנט כדי לעזור לך להשתפר כדי שיהיו לך את הכלים לברוח מהארץ.
הכלבים שמנהלים את המדינה בנו עליך שתהיה מספר שישלם להם מיסים, שישתעבד למשכנתאות או יעשיר את בעלי הדירות, הם גם בנו מערכת משפטית כזאת שיש סיכוי גבוה שבעתיד יהיה לך תיק בהוצאה לפועל עם ניפוחי חובות, הם גם בנו עליך שתהיה עבד מזונות.
ואל תאבד את רוחך מאלו שמנסים להחלישך במילים של "אף אחד לא מחפש אותך שם", "הרבה נסעו וחזרו עם הזנב בין הרגליים", "פה זאת המדינה שלך", "מה יש לך לחפש שם?", "אין לך משפחה שם ולא עבודה איך תסתדר?" ועוד כל מיני משפטים שמנסים להחליש אותך.
יהיו כאלה שידברו אתך בהפוכה "לך, אף אחד לא עוצר אותך", "אם לא טוב לך אף אחד לא מחזיק אותך פה", למרות שהם יודעים שאם כל הצעירים ילכו אין להם מדינה.
אחרי שסיימת את התואר והשתפרת באנגלית תעזוב כמה שיותר מהר לפני שמישהי תתפוס אותך בביצים, כלומר תיכנס להריון.
ובכלל ככל שתישאר יותר בארץ הסיכוי שתתאהב במישהי ותישאר בסופו של דבר בארץ יגדל ולכן עדיף לעזוב כמה שיותר מהר.
יש סיכוי של 99.99 אחוז שהחיים שלך בחו"ל יהיו טובים יותר, אם לא מבחינה חומרית אז לפחות מבחינה רגשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.