יום ראשון, 23 באפריל 2017

קפיטליזם חזירי

למה הקפיטליזם החזירי הרסני כל כך?
הוא הרסני ב-4 מישורים.
המשפחתי, החברתי, הלאומי, האקולוגי.
על מנת לנצל את כוח העבודה של הנשים ולגרום להן לשלם מיסים, המדינה דאגה לעודד נשים לצאת לעבודה ולהפקיר את ילדיהן בגנים ובבתי הספר, הקפיטליסטים גם דאגו לממן את אירגוני הפמיניסטיות ולשנות את המערכת המשפטית על מנת לשבור את התא המשפחתי.
כל זאת על מנת לשעבד את האוכלוסיה כולה ולא רק את הגברים.
במישור החברתי הקפיטליזם החזירי דאג להעשיר את העשירים על חשבון העניים, הוא גורם לכך שיהיו יותר עניים, והוא מגדיל את הכסף של העשירים, הוא יוצר פערי שכר וממון, הוא יוצר מעמדות כלכליים של עניים ועשירים.
במישור הלאומי הקפיטליזם החזירי פועל נגד הדמוקרטיה, העשירים לא מעוניינים במנגנון שיגביל אותם, הם לא רוצים שיהיה מנגנון שמופעל על ידי האזרחים שיגביל את כוחם, הם רוצים להיות השליטים במקום העם.
גם לא איכפת להם מעמים ומדינות, את הקפיטליסט רק מעניין כוח עבודה זול ורווחים, תנאי עבודה טובים לעובדים כלל לא מעניינים אותם.
קפיטליסט יבחר בערבי על פני יהודי כי הוא פועל זול יותר, והוא יבחר בסודני על פני ערבי כי הוא זול יותר.
העם והמדינה לא מעניינים אותו.
הקפיטליזם החזירי גם הרסני כלפי הטבע, עבור רווחים הוא יקים תעשיות מזיקות לסביבה, כורים גרעיניים ומזון מהונדס, הוא ישמיד יערות עבור מסחר, ויחסל מינים בסכנת הכחדה עבור רווחים, הוא מתנגד לשמורות טבע והוא מתנגד לפיקוח על זיהומי אוויר מים וסביבה כי זה זול יותר לזהם מלדאוג שלא יהיה זיהום.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.