יום שישי, 20 ביולי 2018

תאילנדים

בתאילנד יש כל מיני מורים-עבדים. מחפשי עבודה מהפיליפינים או מאפריקה. או אירופאים שעשו ילדים עם תאילנדיות ונמצאים במצב חוסר ברירה. הויזות שמאפשרות לזרים להישאר בתאילנד צמודות לאישור עבודה לבית ספר ספציפי. וברגע שאתה מפוטר באותו היום אתה מאבד את הויזה ואתה צריך לצאת מתאילנד. כך התאילנדים מחזיקים קצר את כולם.
בעיני התאילנדים אתה העבד של בית הספר. ככה הראש ההזוי שלהם עובד.
כולם ללא יוצא מן הכלל פקידונים אפורים רובוטיים בלי שום גדולה רוחנית.
אין אינטלקטואלים בתאילנד והמשכילים הבודדים שלהם מתמחים בתחום צר מאוד.
היום רצו להסביר לי את טענתם. קראו לי למשרד שלהם ואמרו לי לחכות. אז בשביל מה קראתם לי אם אתם לא מוכנים? אמרתי להם שאני חוזר למשרד שלי וכשיהיו מוכנים שיקראו לי שוב. הם בטח חשבו שאני אחכה בשביל לנסות להקטין אותי.
כל הצוות שלהם רצה להסביר לי. אמרתי להם שאין לי זמן לכל הטכסיות והאריכות ושיהיו ענייניים וקצרים.
הם ציפו לפגישה ארוכה אבל אני חתכתי איתם תוך 2 דקות. אין לי רצון לבזבז את זמני עליהם. ואינני מרגיש דבר כלפיהם.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.