יום רביעי, 11 באפריל 2018

הקוסם

פעם לפני שנים רבות היה איש רע עם זקן.
האיש הרע היה קוסם גדול מפני שהוא הצליח להוריד 3 בניינים בעזרת 2 מטוסים וכמה סכינים של החברים שלו שהגיחו ממערה באפגניסטן.
לא משנה שהמהירות והסימטריות של קריסת הבניינים סותרים את חוקי הפיזיקה הרי אותו איש היה קוסם גדול.
הקוסם הזה שהיה מאוד חולה הצליח לחיות הרבה מאוד זמן וגם להתחבא עד שכמה גיבורים מצוות רמבו חיסלו אותו אבל כמובן לא רצו להביא עדויות והם פשוט זרקו אותו לים, אותו צוות רמבו שחיסל אותו נהרגו בתאונה צבאית מיד לאחר מכן כך שהם לא יכולים לשיר יותר על מה שבאמת קרה.
במשך שנים החברים של הקוסם היו אימת העולם, הם עזרו לאמריקנים להרוס את לוב, ואחר כך את סוריה, עם השנים אותם חברים של הקוסם עברו גלגול ונהפכו לנינג'ות. הנינג'ות זינקו מתוך חול המדבר חמושים ומאומנים, 30 אלף נינג'ות נלחמו נגד הצבא של אסד, ואם כמה נינג'ות מתו בדרך אללה היה בורא חדשים במקומם.
מעניין שמכל המקומות בעולם הנינג'ות הופיעו דווקא בסוריה איפה שארה"ב רוצה להפיל את אסד, כמו שמכל המקומות בעולם דווקא החברים של הקוסם לפני כן הופיעו איפה שהאמריקנים רצו להפיל את קדאפי.
האמריקנים אמרו שהם מפילים פצצות על הנינג'ות אבל הנינג'ות חסינות לפצצות שמיוצרות בארה"ב. שנים שהאמריקנים זורקים פצצות אבל לא הצליחו להרוג אותם לעומת זאת תוך 3 שבועות הם כן הצליחו להביס את כל הצבא הגדול של עירק.
מסתבר שהנינג'ות חסינות לפצצות שמיוצרות בארה"ב אבל לא לפצצות שמיוצרות ברוסיה.
הנינג'ות המפחידות בעלי כישרון להפקת סרטים שמוצלחים יותר מכל יתר הסרטים שמופקים בעולם הערבי פתאום החלו למות.
אבל אז הם שוב עברו גלגול ונהפכו לאחים רחמניים עם קסדות לבנות שאוהבים להציל ילדים שנפגעו מגז שהם עצמם זרקו עליהם כמה דקות לפני, סליחה טעות, שאסד זרק עליהם.
הסיפור מובא לכם ע"י סי אי אי הפקות כי כבשים אוהבים סיפורים.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.