יום שישי, 27 בספטמבר 2019

טענות של שמאלנים

טענות של שמאלנים על הפלסטינים "ערביי ישראל" שגרים בתחום ישראל.
"הם אזרחי ישראל", כן הם אזרחי ישראל אבל הם איום על עם ישראל, כאשר יוון תקפה את טורקיה בתחילת המאה העשרים היו יוונים על אדמת טורקיה, הם שיתפו פעולה עם בני עמם היווניים.
בסופו של דבר טורקיה סילקה את היוונים שהיו בשטחה אל יוון.
בהודו אזרחים מוסלמים הועברו לפקיסטן והודים מפקיסטן עברו להודו.
אזרחות זה רק נייר אין בה שום דבר אמיתי באותו אופן שאנשים יהיו נשואים
רק על הנייר ובכלל לא חיים ביחד.
מדינה אמורה לייצג אומה ולא מספר לאומים כי לכל אומה מגיעה מדינה, ובמקום המאוד קטן שנקרא ארץ ישראל אין מקום לשני עמים, אז שיקימו מדינה כחלק מירדן או סיני ושילכו לגור שם.
הם אומרים "אבל יש ערבים טובים וכאלה שטובים יותר מכמה יהודים שאני מכירה".
בוודאי שיש ערבים טובים בכל עם יש אנשים טובים, גם בעזה יש אנשים טובים, גם בסודן יש אנשים טובים, ואני בטוח שחלקם טובים יותר מכמה יהודים שאני מכיר אבל זה לא העניין, העניין הוא שהם לא שייכים לעם שלנו.
הם אומרים "אני מכירה ערבים שהם שכנים טובים".
בוודאי שהם שכנים טובים, הם גרים בטריטוריה יהודית, וברוב שהוא יהודי, תהיו בטוחים לראות גם ישראלים עושים עסקים עם ערבים בניו יורק, אבל לא זה העניין, אני רוצה לראות את אותם חכמולוגים הולכים לגור בערים שלהם.
הם אומרים "זכויות מיעוט". אבל לא מדובר פה בזכויות מיעוט של יהודים כמו החרדים למשל מדובר פה בזכויות מיעוט של עם אחר, ואכן יש מיעוטים בני עם אחר ברחבי העולם שמקבלים זכויות אבל זה רק בגלל שגודל אוכלוסיית המיעוט היא זניחה לעומת יתר האוכלוסייה ולא מהווה איום כלשהו.
הם אומרים "גזענות" אבל אין פה גזענות, באותו אופן שאני לא רוצה שהעזתים יהיו חלק מאזרחי ישראל או שסודנים יהיו חלק מאזרחי ישראל.
הם אומרים "אבל יש מביניהם רופאים ומשכילים". גם במצרים סודן ואיראן יש משכילים ורופאים אבל זה לא מספיק כדי שיהיו אזרחי ישראל.
עם כל הנאמר דבר זה לא נכון לגבי כל הערבים שמכונים ערביי ישראל, מי שרוצה להיות חלק מהחברה הישראלית כלומר היהודית מתקבל אצלי בברכה, כמו לוסי האריש, כמו ילדי העובדות הזרות, כמו הדרוזים, וכמו כל זר שרוצה להיות חלק מהעם היהודי או מקבל על עצמו לחיות תחת ריבונות יהודית מתקבל בברכה ומי שלא אז אין לו מה לחפש פה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.