יום שישי, 20 בספטמבר 2019

האדמה היא קדושה היקום הוא נשגב

האדמה היא קדושה
היקום הוא נשגב

כאשר אנו אומרים שהיקום נשגב אנו אומרים זאת באותה כנות פנימית, רגש אמיתי, ורגישות, כמו שהמאמינים באל אומרים שהאל שלהם הוא אלוהים.
אך אנו לא מדברים על ישות בלתי נראית שלא ניתן להוכיח את קיומה.
אנו מדברים על הרגשות שלנו כלפי הטבע והיקום כולו.
כאשר אנו רואים עץ אנחנו לא חושבים על מה אנחנו יכולים להפיק ממנו, חומר גלם, מזון, צל, רווחים וכדומה, אנחנו מבינים שלכל עץ יש מקום באקולוגיה.
כאשר אנחנו אומרים שהטבע קדוש אנחנו אומרים שאנחנו חלק מאותו הטבע, אנחנו חשים את הקשר שלנו אליו, אנחנו לא חשים זרות, ואנחנו לא נעדרים חיבור אליו.
אנחנו עשויים מאותם החומרים של הטבע והיקום, אנחנו לא מתייחסים אל עצמנו כאל מין זר על כדור הארץ.
אנו חשים בבית. זהו פה על כדור הארץ ולא על שום פלנטה ידועה אחרת שקיימת הפליאה הגדולה שנקראת חיים.
אם אדם מאמין בחיים אחרי המוות אם אדם מאמין בגלגולים ונשמות, אם אדם מאמין שדברי האל נמצאים בספרים עתיקים, והקדושה קיימת במבנים ישנים, או שרק בני האדם חשובים, אז הוא יסתכל על העולם כאדם שמסתכל דרך זכוכית עכורה.
מהטבע נוצרנו, חיינו ניתנו בזכותו וחיינו יגיעו לסיומם ממנו. הטבע קדום ומורכב יותר מכל הידע שיש לנו אודותיו. רק לאחרונה המדע מתחיל להבין חלק קטן מאוד ממנו.
לא להעריך חיים ולא להכיר את הנדירות של החיים על כדור הארץ הרי זו אינדיקציה ברורה למחלת נפש.
כאשר אנו נמצאים בטבע אנו חשים פליאה ויראה, אנו חשים את יחסי הגומלין בחושינו, ברגשותינו, אנו לא מנותקים ואטומים לטבע.
כמו שמאמינים חשים כשהם נכנסים או מסתכלים על קתדרלה, מסגד, בית כנסת או מקדש כך אנו חשים כלפי היערות והאוקיינוסים.
אך אנו לא מדברים על דברים שמעבר לטבע, אנחנו לא לוקים באשליות או דימיונות ואין להגדיר אותנו בתור דתיים כי אין לנו דבר משותף עם אמונות שמבוססות על אלים או אלוהים, אנחנו לא מאמינים בנשמות או גלגולים ולא בשום עולם דימיוני אחר המוות, ולמעשה אנו רואים במחשבותיו של האדם, החילוני, הלא מאמין, המטריאליסטי, ואשליותיו בכוחו הטכנולוגי-מדעי ושיגעון הגדלות שבו לגבי חשיבותו על שאר דרי הפלנטה כסוג של דת, דת האדם, כסגידת הבלים, כשלמעשה זוהי גאווה ריקה וטיפשות גדולה, וכפירה בכל החיים על פני כדור הארץ.
הטבע הוא העולם היחיד שקיים ואין דבר מעבר לו, האדם לא נברא, הוא נוצר מיצורים פשוטים ממנו, וגם היסודות הכימיים לא נבראו, היסודות הכימיים המורכבים נוצרו מיסודות כימיים פשוטים מהם.
גן העדן הוא פה על כדור הארץ, כדור הארץ הוא גן העדן, הגיהינום שאנשים חווים בחייהם נובע מרשעותם של בני אדם, ולגבי אסונות טבע ולתהליכים ביולוגיים של הטבע אותם על בני האדם לקבל כחלק מהתנאים המגבילים של חוקי הטבע.
ההתרחקות שלנו מהטבע והרצון לשנותו לצרכינו הוא מה שיוביל אותנו לגיהינום ארצי ויחליף את גן העדן הקיים.
בני אדם לוקים באשליות שמספרם הרב על פני כדור הארץ ימנע מהם הכחדה, היו מינים רבים על פני האדמה שכמותם המספרית הייתה גדולה הרבה יותר ממספר האנשים כיום, והם כולם נכחדו, שינוי קל במערכת האקולוגית, חיידקים מחוללי מחלות שמתפתחים כשאין איזון סביבתי וגיוון גנטי, וכול אותו המין נמחק לחלוטין מעל פני האדמה.
רוחניות אמיתית באה רק מהטבע ומכירה רק בטבע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.