יום שלישי, 30 במאי 2017

רוח המת

המקרה המוזר של רוח המתים שתקפה אותי.
קודם כל אני רוצה לציין שאני לא מאמין ברוחות, למעשה אני לא מאמין בשום דבר, אני לא איש אמונה, אבל יש לי סיפור.
בתאילנד יש תרבות של התעסקות עם רוחות, יש לי תיאוריה שתרבות הרוחות של תאילנד מילדות משפיעה עליהם.
יש שטוענים שהם יכולים לראות רוחות, ובגלל זה הם לעולם לא יישנו לבד בחדר, הם מפחדים, או שהם לא ישנו בחדר חשוך, והם יקפידו שלא יהיו מראות בחדר השינה.
יש כאלה שטוענים שאמנם הם לא מסוגלים לראות רוחות אך הם יודעים טוב מאוד אם יש רוח בחדר, בבית, הם חשים בהימצאותו, ואז הם שואלים אותו מהו רוצה, הרוח בדרך כלל עונה שהיא רוצה אוכל ושתייה, הרוח כלואה במעין מציאות חשוכה והיא רוצה קצת הקלה.
פעם לפני שנים רבות, אישתי הזמינה רוח הביתה, לא היה לי שום מושג שהיא הזמינה רוח הביתה, היא לא סיפרה לי, אבל לקראת השינה פתאום נתקפתי, כמו שמישהו לוקח מחטים בוערים ושורט לי בכוח את כפות הרגליים, זה היה פשוט נורא, קפצתי מהמיטה מספר פעמים מהמחטים הבוערים האלה.
מוקדם לפנות בוקר כשאני נמצא בין שינה לערות הייתי במעין מצב תודעתי של חזון, החדר שאני ישנתי בו היה בקומה העליונה של הבית אבל בחזוני ראיתי ילדה שמתהלכת במטבח ובסלון של הבית למטה, חובשת מצנפת אדומה.
ישר הבנתי מה קרה לי אתמול בלילה, וצעקתי על אישתי, האם זמנת רוח לבית?
אישתי היתה בשוק וסיפרה לי שכן, מדובר ברוח של ילדה שמתה בנהר כשהתהפכה הסירה.
היא מהר מאוד פעלה על מנת להוציא את הרוח מהבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.