יום שישי, 12 במאי 2017

אימא רעה

"החלטתי עוד לפני הלידה שלא איניק. קניתי את הכדורים שמייבשים חלב, ובאתי איתם לחדר לידה. זו הבחירה שלי, היא נעשתה כדי שאוכל למשל לצאת להליכה כשמישהו אחר נותן לה בקבוק. כל אחת צריכה להחליט עם עצמה למה היא מסוגלת, זה גם ככה נורא קשה. כל אימא תזדהה עם זה שאי אפשר לשפוט אותך. אני יודעת מה טוב לילדה שלי. לא משנה מה, אני ארגיע אותה הכי טוב. בכלל, שיפוטיות זה משהו שאני לא מבינה. אם כל אחד היה מנסה לעשות את זה פחות, היינו אוכלוסייה יותר שמחה ומסופקת. אנחנו עסוקים בצלחות של אחרים. אולי בארץ זה קצת יותר".
אימהות לא חייבות להיתקע בבית: "אני לא מסוגלת להיות עם הילדה כל היום. אני מאמינה שיש כאלה שמתאים להן ככה וכאלה שככה, אבל אני לא מבינה איך אפשר".
בר רפאלי היא אישה סתומה וריקה. ובגדול לא ראויה להיות אימא.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.