יום רביעי, 18 בינואר 2017

הממשלה הזאת לא מייצגת אותי. עבריינים בלבד יושבים בה. את כולם הייתי שולח מאחורי סורג ובריח.
הם בושה וכלימה לכל מה שהגון וטוב.
להרוס לאנשים בתים - אין פשע גדול מזה.
משטר ביבי הורס גם ליהודים בתים וגם ללא יהודים בתים בזמן שבזה הרגע החליטו על הקמת ארמון לקיסר ולקיסרית.
אלפי יהודים זרוקים ברחוב, אלפי יהודים בחובות כספיים, מיליונים חיים בדוחק וחוששים שמא גם הם ימצאו עצמם ברחוב, מיליוני אנשים מנוצלים ע"י הבנקים, מיסים כבדים, ועבודה ללא תנאים.
משטרה אלימה ותוקפנית, בריונים שמחשמלים אזרחים ואחר כך טוענים לתקיפת שוטר.
משטרה ששולחת סמויים להתסיס בהפגנות על מנת שהמשטרה תוכל לפוצץ הפגנות שקטות.
לא להריסת בתים! לא לזריקת אנשים מהבתים שלהם! לא משנה אם הוא יהודי או לא. כולנו בני אדם.

 אדם מת מפני שהוא בא להרוס לאנשים את הבתים שלהם.
ההודים קוראים לזה קארמה.
אסור למלא פקודות לא מוסריות.
אין להתערב בחיי הילידים. על המשטר היהודי לעסוק בניהול תקין של המערכת שלו. בדאגה לאזרחי המדינה היהודים. לא לכפות על הילידים את החוקים שלנו. ולא לכפות עליהם את השפה והתרבות שלנו.
 כל האנשים האלה במדים מביישים את המדים שלהם. ומביישים אותי בתור אדם ובתור יהודי וישראלי.
כשאני רואה את התמונות האלה אני לא יכול שלא לחשוב על גירושי אינדיאנים ילידים ומיעוטים שנעשו ע"י ממשלות ברחבי העולם.
הורסים לאנשים הכי פשוטים וחלשים את הבתים שלהם בזמן שבאותו הזמן בונים בנייני פאר למיליונרים שרק עשירים יכולים לרכוש או מאלצים את האוכלוסייה להשתעבד למשכנתאות.
 הסיפור של היום נכנס לכותרות בגלל שאדם שבא להרוס מת תוך מילוי פקודות לא מוסריות.
אין לי מושג איך אדם שיש לו אישה וילדים יכול להרוס בתים של אנשים אחרים.
זה דבר שבשגרה מה שממשלת ישראל עושה ליהודים וללא יהודים בהריסת הבתים שלהם.
אני לא בא להצדיק אבל אני מבין אדם שבא להגן על עצמו משפחתו וילדיו מפני אלו שבאים להרוס את חייו ומשפחתו.
אדם שהורס לאנשים בתים ובכך את חייהם הוא לא גיבור לא משנה אם תעטפו את ארון הקבורה שלו בדגל ישראל ולא משנה כל המופע הממסדי שאתם עושים לכבודו.
אין שום כבוד בהריסת בתים ואסור היה להשתמש בדגל ישראל במקרה זה.
אדם שמילא אחר פקודה לא מוסרית של הריסת בתים מת, ובכך שהוא פעל לגרימת צער למאות אנשים גרם בסופו של דבר לצער למשפחתו שלו.

 לא אוהב את המילה פינוי. לאן מפנים אותם? הורסים להם את בתיהם, מנשלים אותם מהמקומות שלהם, אלו הם פשעים ממסדיים.
 ומה שהכי כואב זה שאחר כך מאשימים אותנו אנשים רגילים שלא שותפים ואפילו מתנגדים להחלטות הממשלתיות ממסדיות האלה במעשים האלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.