יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

אובמה


הנשיא אובמה מעודד הגירה לא חוקית לאירופה, הוא מבקש להציף את אירופה במוסלמים" - כך אמר אתמול יאנוש לזאר, ראש לשכתו של ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן, בשיחה עם עיתונאים בבודפשט.

'אובמה רוצה שיהיו מוסלמים רבים ככל האפשר באירופה''. ויקטור אורבן, ראש ממשלת הונגריה.

לזאר גם האשים את איל ההון היהודי-אמריקאי ממוצא הונגרי, ג'ורג' סורוס, כי הוא עובד בשיתוף פעולה עם הממשל האמריקאי ומוביל את המדיניות האמריקאית, שמבקשת להציף את אירופה במהגרים מוסלמים. "סורוס נושא הדגל של אובמה במדיניות ההגירה לאירופה. קבוצות אמריקאיות שונות רוצות לדלל את אירופה, על מנת שיהיה קל יותר לארה"ב ואירופה לשתף פעולה ללא מכשולים.

"לא מזמן, בעת ביקור באירופה, הנשיא אובמה דיבר בבירור על החשיבות של ההגירה, התיישבות, ואפילו יישוב בכפייה של מהגרים. אובמה וארה"ב מנהלים מדיניות תומכת בהגירה, לרבות הגירה לא חוקית, מתוך אינטרס שיהיו מוסלמים רבים ככל האפשר בכל רחבי אירופה", אמר לזאר.

גם בהמשך דבריו במסיבת העיתונאים המשיך ראש לשכתו של ראש ממשלת הונגריה לתקוף את סורוס, ואמר כי "הוא היה הפטרון של ביל קלינטון וכעת של הילארי, הוא תומך במפלגה הדמוקרטית בארה"ב".

הנשיא אובמה ובני הזוג קלינטון העבירו בחודשים האחרונים ביקורת חריפה על ראש ממשלת הונגריה ומדיניותו בנושא המהגרים וזכויות אדם. הם טענו כי ממשלתו מתנכלת לארגונים הפועלים למימוש זכויותיהם של פעילי הקהילה ההומו-לסבית, מהגרים ובני מיעוטים אחרים. (שימו לב מי פה בעד אג'נדה של הומואים ומהגרים).

שר החוץ ההונגרי פיטר סיירטו אמר בהקשר זה לסוכנות הידיעות ההונגרית MTI: "טיפשות לתת למאות אלפי אנשים – מיליונים – להיכנס לאירופה ללא ביקורת".
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.