יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

תמונות מהעבר

תסתכלו על תמונות מהעבר.
יוון, הודו, סין...
המורה תמיד יושב.
כי התלמידים באים לבקש את חוכמתו.
בבית הספר שאני מלמד מכריחים את המורים הזרים לעמוד בזמן השיעור.
אני לא חושב שזה המסר הנכון, זה מסר שאומר בעצם שאני עובד עבורכם (הילדים).
כך התלמידים מקבלים את המסר הלא נכון. שיוביל לפחיתות כבוד מצידם.
לעומת זאת כשאני מלמד במרכז לימוד מחוץ לבית הספר אני רוב הזמן יושב.
שוב ושוב אני אומר שאנו כחברה מחוייבים להבטיח שכל אזרח יידע קרוא וכתוב וחשבון פשוט.
אין להכריח תלמידים ללמוד מעבר.
ילדים צריכים להבין שזה זכות גדולה ללמוד.
ואיפה כתוב שכולם צריכים להיות בעלי השכלה גבוהה?
ילדים שלא רוצים ללמוד זה גם בזבוז זמן של המורה.
בעבר אם היה ילד עצלן או כזה שלא מקדיש את כל זמנו ללימוד המורה היה פשוט לא מסכים ללמדו גם לא עבור סכום נאה.
התלמידים רק עתה צצו מבטן אמם ולא יודעים כלום על החיים.
איזה חברה אנחנו יוצרים אם אין כבוד להורים למבוגרים ולמורים?


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.