יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

מספרה

היום הייתי במספרה. ומספרה בתאילנד זה לא מספרה בישראל.
מספרה בתאילנד זה - לפנק לפנק לפנק.
זה החפיפה ומסאז' בקרקפת ובכתפיים במשך זמן ממושך.
זה התספורת עם כל מיני טיפולים מרגיעים נעימים ומרדימים.
זה השכיבה על הכסא של הספרית.
זה הטיפול והיחס המאוד ארוך...
אפשר גם לקבל גילוח...
הספריות הן גם על תקן פסיכולוגיות ומקשיבות....
ישנם אפילו מספרות שאם מישהי מהספריות מוצאת חן בעיניך אתה יכול לעלות איתה לקומה השנייה...
בתאילנד גם יש את עניין המאסז'ים ואני מדבר כרגע רק על אלה שהם נטולי מיניות...
אני פשוט לא אוהב את כל התרבות האדנותית והמפנקת...
אני הכי מתעב את המסאז'ים שנעשים בפרהסיה לעיני כולם לעיני המסתובבים ברחוב או בסנטר.
לא אוהב אדנות, לא צריך את הפינוק הזה, לא אוהב לראות משרתים.
אני פשוט חש לא בנוח.
אני גם לא אוהב את כל ההתחכמויות של המזון. יוגורט בטעם דובדבן יוגורט בטעם תות וכל הלחמים המקושטים...
רוצה אוכל בריא ובסיסי. אני לא צריך מזון של תינוקות. אל תלהיבו אותי על מנת לדחוף לי כפית לא בריאה ומקושטת לפה.
אני לא אוהב חפצים יקרים ופלצניים, לא אוהב הדר מוגזם.
אני אוהב חופש פשטות וכנות.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.