יום שישי, 21 באוקטובר 2016

נו יום מוצלח היה היום אך גם עצוב. בגלל הפוסטים שלי הצלחתי לעשות ניקוי בית. שלושה גזענים עלובי נפש כבר לא חברים פה. מישהי אמרה לי פה שהמרוקאים מאוד גזענים. ולא ידעתי על מה היא מדברת מפני שחבר ילדות טוב שלי היה מרוקאי. ופגשתי מרוקאים שבאמת היו נשמות טובות. חבל שהעם הזה מתדרדר כפי שהוא מתדרדר.
אין עתיד למדינה הזאת. המצב בארץ אני מבין קטסטרופה, לא פלא שכל האיכותיים כבר עזבו ושנשארו רק קומץ ושאפילו הם יעזבו בקרוב.
אין שום עתיד למקום הזה. האנשים שבנו את המדינה הזאת חלמו על חברת מופת וקיבלנו במקום מדינה מכוערת גזענית ומלאת שנאה.
יש הרבה אנשים קטנים בישראל שמעולם לא חיו מחוץ לישראל, לטייל זה לא לגור. אין לכם מושג איך כל העולם שונא אתכם. רק ארה"ב מגינה על הבסיס הצבאי הזה שנקרא ישראל.
אתם רבים אחד עם השני. שונאים אחד את השני. גזעניים בני גזעניים נגד השני במקום להבין שכולכם יהודים במקום המאוד קטן הזה שנקרא ישראל. ובמקום להבין את המצב שלכם ובמקום להתלכד ולהיות עם יהודי בחרתם להתלכלך ולשנוא סתם.
יש לכם ממשלה זבל זה נכון אבל גם הרבה מאוד זבל וזה מאוד מעציב.
עד היום התמקדתי בלכלוך למעלה - בחזירים ובחברי הכנסת אבל כפי שאני רואה יש הרבה יותר לכלוך למטה. כל עוד תהיו מלאי שנאה לעולם לא תוכלו לבנות עולם טוב יותר.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.