יום שני, 31 באוקטובר 2016

עכשיו בעולם כולו גם בתאילנד אנגליה וישראל מציבים בבתי הספר מכשירי סריקה קרימינלים.
קרימינלים אני אומר מפני שזה הפרה של זכויות אדם, פגיעה בפרטיות. ובקרוב ירחיבו את זה לכל מקום עבודה. תצטרך להכניס את האצבע שלך לתוך מכשיר כמו המכשירים בסופר שאומרים לך כמה עולה המוצר, כאשר אתה נכנס למקום העבודה וכאשר אתה יוצא ממקום העבודה.
למה אני צריך להכניס את האצבע שלי לתוך מכשיר לייזר שיסרוק לי אותו?
מלבד ההפרה של פרטיות, והעובדה שאנחנו לא פושעים שצריכים לתת טביעת אצבע, זה בכלל הרגשה משפילה ומבזה, מה אנחנו מוצרים בסופר? מה אנחנו עדר צאן ובקר שסורקים אותנו במקום העבודה?
ובמה זה ממש שונה מקעקועי המספר ששמו הנאצים על הידיים של אסירים במחנות השמדה?
ההבדל היחיד הוא שאז לא היתה טכנולוגיה כמו היום.
ומה יעשו העובדים? איך הם יתנגדו? הרי כולם חיים על המשכורת. יש להם שכירות, יש להם משכנתא, יש להם ילדים...
ואין שום ממשלה שתגן עליהם.
ואפילו אם יש להם דירה אז אין להם חלקת אדמה שיוכלו לחיות ממנה. כולם תלויים כמו עבדים במקום העבודה.
שליטה ועוד שליטה בהמונים - זה כל העניין. נכון שזה חוצפה גדולה נכון שזה טירוף.
לפעמים אני אומר לעצמי שהדבר החכם ביותר שעשיתי בחיי הוא שלא עשיתי ילדים.
משפט קשה אני יודע אבל לאיזה עולם אני אביא אותם? בזמן שאני יודע לאיזה כיוון העולם צועד.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.