יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

יום הכיפורים.... אחד הימים הכי נפלאים של ילדותי. אצלנו בבית מעולם לא צמו.
אני זוכר איך כולם היו נאספים בבגדים הכי יפים ליד בית הכנסת. ופוגשים תלמידים והמשפחות שלהם מבית הספר.
מידי פעם הייתי נכנס לבית הכנסת להציץ מה קורה שם.
אחרי ההתקהלות ליד בית הכנסת שהיה בערך בשעה 8 בערב היינו הולכים כמה קילומטרים להיפגש עם חברים על גשר הירקון ב-12 בלילה.
עוד שבוע לפני יום כיפור תמיד מתקן האופניים היה מאוד עסוק והיו עשרות אופניים ליד החנות.
בבוקר היינו מטיילים ביחד עם חברים על האופניים.
אולי כדאי לבוא לבקר בארץ רק ביום כיפור ולחזור מיד אחר כך לחו"ל.
אולי זה יום שבו אנשים מנסים להיות יותר בני אדם.
אולי ביום הזה אנשים לא יהיו מניאקים אנוכיים כפי שהם במשך כל השנה.
עבור כולם יום כיפור הוא רק יום אחד בשנה.
אני לא אדם דתי למעשה אני חילוני גמור אך יש לי יראת שמים, חילונית אמנם אך עדיין יראת שמים, ולכן עבורי יום כיפור זה כל השנה, כל השנה להיות אדם אנושי.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.