יום שני, 10 ביולי 2023

המנהלת

פעם אחת מנהלת בית ספר שאוהבת לעקוב אחר כולם לא הסתפקה בלשים מצלמות מעקב בכיתות, ברוב חוצפה היא גם שמה מצלמות מעקב בחדרי המורים, והמצלמות לא רק צילמו הם גם שמעו הכל.
הדבר גרם לכל המורים לשתוק, אבל עלי זה דווקא השפיע הפוך, אני הייתי פונה אל המצלמה באצבע מאשימה ואומר לה שתשמע טוב מאוד מה שיש לי להגיד, שהיא דוחפת את האף שלה ושאני צריך להתקין מצלמה במשרד שלה.
וכשהם היו מפעילים את טרור הרמקולים על הבוקר וכולם ספגו זאת בשקט זה אני הייתי שציוויתי עליהם להנמיך את הווליום.
וכשהיו אומרים לי לא לדבר בטלפון זה רק גרם לי לדבר יותר, כשאמרו לי לא לראות יוטיוב במחשב זה גרם לי לראות יותר, כשכפו עלי לבוא בסופשבוע אני הסתתי את כל המורות נגדה, וכשברוב חוצפתה היא שלחה את המזכירה למצוא אותי כדי לומר לי לשבת במשרד במקום בבית הקפה של בית הספר אז סילקתי אותה כמו שמסלקים כלבת רחוב, שו שו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.