יום שישי, 26 ביולי 2019

על חינוך נשים

אני רוצה לדבר איתכם על חינוך נשים או יותר נכון לומר החינוך הקלוקל שנותנים לבנות כיום.
ההורים יותר מדי מפנקים את הבנות שלהם ודואגים שהן לא יעשו דבר חוץ מלימודים, ולכן הן נהפכות לאנוכיות וכאלה שאף מתביישות בהורים מרקע צנוע.
פינוק יתר הוא קלקול, לא חינוך והתוצאות עגומות.
היום בחורות צעירות לא יודעות לעשות שום דבר בעל ערך, הן לא יודעות לבשל, לא מנקות, לא יודעות אפילו איך להפעיל מכונת כביסה, לא יודעות איך לגהץ, או לשלם חשבונות. פשוט חסרות תועלת. כל מה שלימדו אותן בבית הספר זה משוואה בנעלם אחד או קישקושים שלא רלוונטיים לחיים.
ודבר זה פוגע בנישואים שלהן, כי גברים בהתחלה מאוד מתלהבים, בעיקר אם הבחורה יפה, אבל אחר כך כשהגבר מתחיל לחיות איתה לתקופה הוא מתחיל להבין איזו אישה חסרת תועלת יש לו.
ואז הוא מחפש אישה שמתפקדת ולא פרינססה.
טוב נכון יש גברים מסויימים שלא איכפת להם שתהיה להם פרינססה שלא עושה שום דבר, גברים שכל מה שמעניין אותם זה ההשפרצה היומית שלהם, כל עוד הם מקבלים סיבוב על הנקבה שלהם כמו ילד שרוכב על סוס הקרוסלה שלו בלונפארק אז הוא מבסוט. ולכן גברים שזקוקים נואשות למין יסכימו לחיות עם נשים חסרות תועלת. נשים שכל מה שהן יודעות זה לפתוח את הרגליים.
ועכשיו שמיצינו את עניין חינוך הנשים אדבר איתכם על הפמיניסטיות שכל יום שני וחמישי יש להן ג'וקים חדשים בראש כמו "למה גברים יכולים להראות פטמות ובחורות לא?" כל הג'וקים נובעים משיעמום יתר, לכן בחורות צעירות צריכות בייביז, טיפול בילדים יוציא להן את כל השגעונות מהראש. לעשות ילדים בגיל צעיר הוא יתרון ביולוגי שמוליד תינוקות בריאים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.