יום שישי, 26 ביולי 2019

לימוד חיובי

לימוד חיובי הוא כאשר מלמדים מעט כל יום, וכשהלימוד ממוקד ומרוכז, בלי מריחות ובלי בזבוזי זמן.
הילדים של היום שוהים יותר מדי זמן בבתי הספר, ולכן המורות נהפכו למטפלות ושמרטפיות.
מורה לא יכולה להחליף הורה, למעשה זה גם לא צריך להיות התפקיד שלה, לא רק בגלל שהיא צריכה לדאוג לארבעים תלמידים, גם אם היא היתה צריכה לדאוג רק לתלמיד אחד היא לא יכולה להחליף את ההורה והיא גם לא אמורה להחליף.
ובניגוד לסיפורים שכמה מורות ישראליות מנסות לספר לציבור שהן שם בשביל השליחות והקניית הערכים אף אחת שם לא בשביל זה, הן שם בשביל התנאים, היוקרה והמשכורת.
אסור שבית הספר יהפך למרכז חיי הילדים, בית ספר לא צריך לפעול כמסגרת של פנימייה משעות הבוקר המוקדמות ועד אחר הצהריים.
ילדים צריכים את החופש שלהם, את הפרטיות שלהם, את העצמאות שלהם.
וילדים גם לא זקוקים לחיי חברה שכפויים עליהם עם תלמידים אחרים, ואין להם צורך בשום פעילויות קבוצתיות כפויות ומאורגנות על ידי המערכת.
הילדים אולי לומדים טיפה בבית הספר אבל הם סובלים מניכור רגשי.
רק המשפחה יכולה לתת לילדים את החום הרגשי שהם זקוקים לו.
הילדים בבתי הספר לא מקבלים את תשומת הלב שהם זקוקים לה לא רק מהמורות, הילדים גם מאוד סובלים מילדים אחרים בכיתה ובבית הספר, דבר שהוא מיותר לחלוטין, כי מערכת נכונה צריכה להתרכז בלימוד קצר, מרוכז וממוקד ולא מעבר לשעה 12.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.