יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

הייתי צריך להיות עבריין

הייתי צריך להיות עבריין .
הייתי צריך להיות פושע.
אך לצערי החינוך שקיבלתי בבית היה טוב מדי .
אותי לימדו לא לגנוב .
וב7 שנים האחרונות באמת האכלתי את מירב החיפאים .
באהבה. קיבלתי את השם של הסושי הכי טוב בחיפה.
אני מוכר רק בגלל שאני צריך הבנתי שאם לא אמכור לא יהיה לי איך לשלם משכורות.
לקחו ממני הכל .

הכניסו אותי לפשיטת רגל .
מע״מ לקח 150 אלף בשנה.
מס הכנסה 80 אלף
ביטוח לאומי 60000
ארנונה 30000
לוקחים כסף על שלט.
לוקחים כסף על פינוי אשפה. מה זה ארנונה .
לוקחים כסף על השמעת מוזיקה .
כל זה לא היה קורה אם רישוי עסקים ובית המשפט לא היו מכריחים אותי לפני 4 שנים להגדיל את העסק ולהקים מטבח הכנות .
להזיז את המכבסה
הכסף שלקחתי הלוואות בשביל לעשות את הדרישות שלהם חנק אותי . וכל הרווחים הלכו לתשלומי הלוואות.
הייתי בטוח שאצליח להתמודד שאתגבר .
ואז הגיעה סוף השנה והגיעה איתה עוד הנפצה .
לאחר הדוחות שלך גילינו שאתה חייב לנו עוד 60 אלף מס הכנסה.
ו40 אלף ביטוח לאומי.
עשו אותי גנב .
המדינה שלנו פועלת כמו מאפיה.
ועל מנת להחזיק את העסק בעלי העסקים קטנים לוקחים הלוואות שמעבירות את ההון מהידיים שלנו לבנקים.
וזה הכל מתוכנן . הצו סגירה של העירייה .
הדרישות מהרשויות הפועלות.
בסופו של דבר בלי העסקים הקטנים הכלכלה שלנו תקרוס .
שנה שעברה נסגרו 41000 .
אז מה כולם מטומטמים .
הגיע הזמן לכתוש את הפרה הקדושה הזאת .
עבדו עלי. עבדו עליכם . הם לא באמת יודעים מה הם עושים.
איך ייתכן שחברות כמו טבע ישלמו במשך 10 שנים 0 אחוז מס .
שהיא עושה מליארדים.
או אינטל . או כל תאגיד אחר .
בכל מקרה זה הסיפור שלי זה האמת ועד שיצא הספר .
שישחט את הפרה הקדושה הזאת.
אומר שאל תפתחו עסקים קטנים .
עובדים עליכם . את ההלוואות לא יקזזו לכם .
תלוש משכורת לא תוכלו להוציא לכם .
בכל מקרה אני כרגע כותב ספר .
שם הספר יקרא נפילתו של מלך הסושי.
אני למדינה הזאת לא חוזר .
בתור נכד ללוחם פלמח אצל ולחי .
וסבתא בפלמח.
אני מרגיש אנוס .
ואתם חשבתם שאשתוק חשבתם שכל שנה יסגרו 40000 עסקים . וכולם שם יהיו מטומטמים ? אף אחד לא ישאל שאלות?
מה שכואב לי הכי הרבה שיש גם חובות לאנשים פרטיים .
לא אהפוך לאחד ההזויים. בפשיטת רגל בלי חשבונות בנק או מהות .
אני לא מאלה שידליקו את עצמם בהפגנות .
ואני לא מאלה שיפעלו באלימות.
אני החלטתי לקום ולברוח.
החלטתי לנסוע למדינת עולם שלישית.
אני יודע איך זה התחיל אבל אני ממש לא יודע איך זה יגמר.
אני יושב פה בקישור בין הטיסות בדרך לגואה .
חושב על משמעות החיים .
והאם נולדנו לעבוד כל החיים ואז למות.
מאחל לכם אושר.
כסף זה רק נייר .
עבדו עלינו אמרו לנו להיות עצמאיים . לייצר עוד כסף
רק שלא ציפיתם שגם נייצר לכם כסף וגם נהפוך לעניים מרודים .
מה אני בן זונה . כוס ראבק מושחתים .
אנחנו עוד ניפגש כמה שנים.
יום מהמם סער.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.