יום ראשון, 18 במרץ 2018

מחפש את הקסם

אני מבין שנושא הסקס הוא נושא טעון עבור רבים מכם, ולא יכולתי שלא להתייחס לכמה הערות של כמה מהחברים פה.
זה גרם לי לחשוב במה אני שונה מהרבה ידידים שלי, מפני שלא ניתן להתעלם לגמרי מהנתונים.
האמת שככל שאני מזדקן יותר, אני פחות ופחות מרגיש משיכה, אני פוגש הרבה אנשים שנמשכים להרבה בחורות והם לגמרי לא בררנים, מה גם שאין להם שום צורך בלהכיר את הבחורה, ועניין הסקס מאוד מעסיק אותם, כלומר בעיקר לפגוש ולהשכיב בחורות.
האמת שאני לא מרגיש דבר, באמת שלא, וזה מאוד נדיר עבורי שאני מצליח לראות מישהי שבאמת מוצאת חן בעיני, אני מוצא את עצמי משועשע שמישהי לוכדת את תשומת ליבי ובעיקר כשזה בכלל לא בא ממנה.
ויש כמובן הבדל גדול בין לראות מישהי באקראי שמוצאת חן בעיניך לבין להכיר אותה, שזה הרבה יותר נדיר.
אז בואו נעשה את החישוב, אחת ל-500 בחורות באמת מוצאת חן בעיני, ומה הסיכוי שאני גם מוצא חן בעיניה? וכמה מתוך אלו שמצאו חן בעיני גם הכרתי?
מלבד אשתי אני שומר קשר רק עם הנשים הנדירות האלה, ולמעשה אין אני מרגיש דבר לגבי רוב הנשים.
והנטייה הבררנית הזאת רק מחמירה עם השנים.
אני מחפש את הקסם, והקסם הוא כל כך נדיר.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.