יום ראשון, 16 בדצמבר 2018

מגורים ופרנסה

אז איך מחזירים את הכוח בחזרה לאנשים? 
על ידי מגורים ופרנסה. 
כשאני מדבר על מגורים אני מדבר על דיור ללא שכירות או משכנתא, אני מדבר על מגורים שלא צריכים לשלם עליהם מדי חודש. 
כשלאנשים יהיו מגורים פתרתם חצי מהבעיה. החצי השני של הבעיה היא פרנסה. ולכן יש לדאוג שלכל משפחה יהיה עסק, וכשאני מדבר על עסק אני לא מדבר על חנות שיש לשלם עליה שכירות כל חודש ואז להפעיל את העסק, אלא עסק ללא הוצאות שכירות. 
לכן יש לצמצם עד כמה שניתן את המציאות של שכירי עבודה. כי כשאתה עובד במקום עבודה אתה תמיד יכול להיות מפוטר וגם אם אתה לא מפוטר אתה תמיד חי בחשש שתהיה מפוטר ואם אתה צריך גם בנוסף לשלם שכירות עבור הדירה שלך בעיותיך הוכפלו פי 2 ואם יש לך ילדים אז בעיותיך הוכפלו פי 3. ואם אתה חס וחלילה גם לא הכי בריא אז אתה בצרות גדולות.
הפתרון לבעיות הכלכליות הוא לא העלאת שכר המינימום ולא קבלת עזרה מהמדינה. העלאת שכר המינימום אכן עוזר אבל זו רק תרופה זמנית למערכת חולה. כי כאשר האנשים יקבלו משכורות גבוהות יותר גם המערכת תהיה יקרה יותר כולל השכירויות ומחירי הדירות וכמובן גם האוכל, שירותי הבריאות והחינוך ויתר הדברים.
ואם תסתמכו על עזרה כלכלית מהמדינה אז זה רק יעצים את כוחה של המדינה, בכל רגע המדינה תוכל למנוע מכם עזרה אם לא תצייתו לחוקיה, להסתמך על עזרה כלכלית מהמדינה יהפוך את האנשים לחלשים ותלותיים ואת המדינה לדיקטטורית יותר ופולשנית יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.