יום שישי, 14 בדצמבר 2018

הטמאים

אנחנו טמאים ותפקידנו בעולם הזה הוא להשיג כח, וכח ניתן להשיג רק על ידי גרימת סבל. 
לא רק שלכל אחד מאיתנו יש תפקיד, אנחנו גם בקשר הדוק עם אחינו כדי שנוכל לפעול ביחד תוך שיתוף פעולה מלא.
אנחנו כולנו אחים בנפשינו ומטרתנו המשותפת היא להשיג כח לנו ולמשפחתנו, וכח מתאפשר אך ורק תוך גרימת סבל. 
האח הכלכלי - תפקידי הוא לגרום לעוני, והדרך היעילה ביותר ליצירת עוני הוא ייקור הדיור, אבל יש דרכים נוספות לרושש את העדר כמו ייקור שירותי הבריאות דרך הפרטה, או ייקור החינוך וההשכלה הגבוהה, גם דרך הפרטה, ולרושש את כספי הזקנים דרך בתי אבות.
האח המשפחתי - תפקידי הוא הריסת המשפחה, אין הנאה גדולה יותר מהרחקת ילדים מהוריהם ויצירה מלאכותית של חוקים שיעודדו את פירוק המשפחה, אין הנאה גדולה יותר מלחטוף מהורים את ילדיהם או להרחיקם מאביהם. בלי משפחה קל יהיה לרסק אותם.
האח החינוכי - תפקידי הוא שטיפת מוח וליצור סביבה שבה ילדים תמיד יהיו עסוקים בלימודים כביכול או פעילויות הסחה אחרות, התכנים לא רלוונטים, העיקר הוא לגנוב לילדים את זמנם ולהרחיקם ממשפחתם.
האח הבריאותי - תפקידי הוא לדאוג שהאוכלוסיה תהיה חולה, ויש דרכים רבות, הדרך היעילה והבטוחה ביותר היא על ידי טינוף האוכל והמים, דרכים נוספות זה על ידי חיסונים, וטיפולים כמו תרופות הקרנות וכימיקלים, וזיהום הסביבה הביתית והסביבתית.
האח המשפטי - תפקידי הוא להמציא חוקים שיגרמו לכמה שיותר אנשים להיות בכלא או שיהיו תחת מעקב, התפקיד שלי זה לפתוח תיקים פליליים ולהפוך כל אזרח לקרימינל. אני גם אחראי לשיבוש הצדק, ניפוחי חובות והריסת המשפחה.
האח המשטרתי וביטחון פנים - תפקידי הוא הקמת כח שיטור שידכא את האוכלוסיה, יש להפעיל אלימות פיזית עם נשק חשמלי או כימי, ריסוק הפגנות ומעקב אחרי פעילים, יש לגרום לציות מוחלט של האוכלוסיה, יש לעודד גם השפלות מיניות על ידי הפשטות וחיפושים פולשניים כדי לשבור את רוחם.
האח הסביבתי - תפקידי הוא הריסת הטבע והרחקת האנשים מהטבע ולכן אויבינו הגדולים ביותר הם הפעילים למען שימור הסביבה ואלו שרוצים לשלב את הטבע בתוך המרחב העירוני, על מנת לגרום סבל יש ליצור סביבה סטרילית ללא שום מגע עם עצים או צמחיה כלשהי. כך נפגע לא רק בבריאותם אלא גם בנפשם, בידודם מהעולם הטבעי יבטיח לרוקן אותם מטיפת האנושיות שנשארה בהם.
האח לענייני תרבות - תפקידי הוא להרוס את התרבות ולהפיץ לאוכלוסיה תת תרבות ובידור זול.
האח הצבאי - תפקידי הוא פגיעה באוכלוסיות זרות למטרות כסף ושליטה, פיגועי פולס פלאג הם דרך נוספת לקבל תמיכה ציבורית.
האח לענייני עמים - תפקידי הוא להרוס את העם על ידי הכנסת מהגרים, בהתמקדות על מהגרים מחומר אנושי ירוד על מנת להחליש את האוכלוסיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.