יום שלישי, 25 באפריל 2023

השמאל של פעם

השמאל של פעם כלל לא היה שמאל כפי שהוא מוגדר כיום, אלא היה הוא ימין סוציאלי, מספיק להקשיב לגולדה ולגנרלים שלה בדיבורם על הערבים כדי להבין שהיה זה ימין סוציאלי.
ואז בגין הופיע, בגין שבר את העליונות האשכנזית, בגין גם סיים את הכלכלה הסוציאלית.
בשנות התשעים שמאל חדש הופיע, היה זה שמאל חולמני של שמעון פרס ועדת חולמיו. שמאל זה חלם על שלום עם הפלסטינים, רבין הפריע להם ואהוד ברק הרחיק לכת וניסה ליישמו אך כשל מפני שעבור הפלסטינים שיחות השלום היו רק אסטרטגיה לחיסולה של היישות הציונית.
ואז אריק שרון נכנס לתמונה, אריק שרון המלך, כפי שכונה גם על ידי הערבים שונאי ישראל, אריק שרון ביקש להעיר את החולמים מחלומם האווילי ועלה להר הבית.
והבלאגן החל, אלפי הרוגים ופצועים משני הצדדים, יורשו הקוסם שמר על ישראל, אבל דור חדש נולד פה, דור אידיוטי מפונק ואובדני, שמאל קיצוני אשר איבד את היכולת לחשוב, זהו שמאל אופורטוניסטי וקיצוני שאין לו שום בעיה להרכיב ממשלה עם ערביי ישראל, ערביי ישראל למי שלא יודע הוא מונח ישראלי מומצא לפלסטינים שגרים בישראל.
לשמאל האופורטוניסטי הקיצוני הזה אין שום בעיה להתעלם מרצונו של רוב עם ישראל והוא מבקש ליישם את האידיאולוגיה שלו גם במחיר חבירתו לערבים.
השמאל האופורטוניסטי הקיצוני עלה לשלטון בזכות תרגיל מכוער של הונאת בוחרים שבוצע על ידי הצמד בנט-שקד וחבירת השמאל לערבים.
ובכך הם שברו את הסטטוס קוו שהיה קיים בכל תולדות מדינת ישראל, מעולם לא הוקמה ממשלה עם מפלגה ערבית אנטי ישראלית.
והעם כעס מאוד, בעיני העם ממשלה זאת היתה לא לגיטימית, ולכן בחר מה שבחר בבחירות האחרונות.
חבורה של קיצוניים מימין על מנת שהקוסם לא יגרר שמאלה, וכמובן חרדים שמאפשרים רוב לקואליציה אחרי שלפיד וליברמן הסיתו נגד החרדים.
אבל השמאל לא מוותר, הוא רוצה להיות בשלטון למרות שרוב עם ישראל לא מעוניין בו, ועל כך ההפגנות.
 
 https://youtu.be/WT127XnKyzk
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.