יום שלישי, 25 באפריל 2023

הגבלות נדרשות





אני רק רוצה לומר כדי שיהיה ברור לכולם שבניגוד לרוב האנשים שהשתוללו מכעס בגלל ההגבלות כמו ילדים אינפנטילים שמונעים מהם את הממתקים והצעצועים והחופש שהם מורגלים אליהם אני דווקא הבנתי יפה מאוד את המצב, ואני בתור מי שכן קרא ספרי היסטוריה יודע דבר אחד או שניים על מגיפות. מעולם לא התנגדתי לסגרים, לבידודים, למסכות, למעקבים אלקטרוניים, אני גם לא מתנגד לחיסונים הרי אני עצמי התחסנתי פעמים רבות בחיי, וכשנשאלתי על ידי אנשים מבוגרים אם לקחת או לא את חיסוני הקורונה אני רק אמרתי להם שאני עצמי בוחר שלא להתחסן והסברתי את הסיכונים בחיסונים מפוקפקים אלו לבין הסיכון לבחור שלא להתחסן.
אני רק רוצה לומר ש-3 בני משפחה מצד אשתי מתו מהקורונה, אמא שלי שהתחסנה חטפה כתופעת לוואי שלבקת חוגרת, לאבא שלי שהתחסן כתופעת לוואי התדרדרה לו הראייה והשמיעה.
כשאני חטפתי קורונה היו לי כאבי ראש נוראיים שמעולם לא היו לי בתוספת חום גבוה, הייתי מרותק למיטה 3 ימים, לזמן קצר הרגשתי שאין לי מספיק חמצן, ההרגשה הכללית היתה שמדובר בוירוס נבזי ביותר מעשה ידי אדם, לא היתה זאת הרגשה של סתם הידבקות של וירוס טבעי, ובנוסף לכל אלה במשך חודש שלם נשימתי הטעם והריח נתפסו כריקבון מעין ביצים רקובות, וכך גם חבר מאוסטרליה שנדבק הגדיר זאת בדיוק כך.
רבים פה בפייסבוק כעסו עלי שהיללתי את המשטר הסיני על התנהלותו בזמן הקורונה, ואני התאכזבתי קשות מהניהול הכושל של מדינת ישראל אל מול המגפה.
מה שהתנגדתי לו היה כפיית החיסונים ואתם לא יכולים לתרץ בכל מיני נימוקים שונים שלא היתה פה כפיית חיסונים, כי ברגע שאתה דורש בדיקות תכופות מלא מחוסן אך לא מכן מחוסן אתה עושה זאת מתוך כוונה לדחוף אותו להזריק.
מה שהתנגדתי לו היתה האפליה בהגבלות, התו הירוק, ההסתה הארסית בכלי התקשורת, וגם נגד המטושים שנדחפו לאנשים בכוח בזמן שביריקה היית מקבל את אותה התוצאה.
שיהיה ברור לכולם: סגרים, בידודים, מסכות, ומעקבים אלקטרוניים הם לגמרי לגיטימיים בעיני בזמני מגיפה, אלו הן פעולות נדרשות להתמודדות בזמני חירום.
החיסונים לעומת זאת לא יושמו כדי להגן על האוכלוסיה מפני המגיפה אלא כדי להציל את הכלכלה.
החיסונים יושמו כדי לעבור ממדיניות של מניעת וצמצום הדבקה למדיניות של הדבקה מאסיבית.
ושוב עלי להזכיר לכולם שאני לא נגד חיסונים אלא נגד כפיית חיסונים, כפיית חיסונים בכללי, לא רק בכפיית חיסוני הקורונה.
רוצה אני לומר שבני משפחתי מצד האבא הפכו כולם לחירשים בגלל חיסונים עוד לפני עשרות שנים, בגלל שהם היו רגישים למרכיב שלפעמים משומש בחיסונים שנקרא סטרפטומצין.
תמיד יש סיכון בחיסונים או בתרופות גם כאלו שעברו את כל האישורים הנדרשים בפרוצדורה רבת שנים.
כל מי שתמך בתו הירוק תמך בכפיה על אנשים, וכאן גם מפתיע אותי היה לראות גברים שהתבכיינו ובצדק על כפיית החיסונים אך הם כן תומכים בכפית היריון על נשים.
או על העובדה שאנשים שהציגו עצמם כמגני הדמוקרטיה התנהלו כפאשיסטים מן המניין.
ובית המשפט העליון לא הגן על זכויות האדם, הוא כלל לא תיפקד.
 


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.