יום שבת, 9 ביוני 2018

ילדים קטנים

אימא זה החיבור הראשון שיש לילד, אימא מייצגת אהבה וכל מה שטוב בעולם.
מקום שבו אפשר להסתתר מהעולם החיצון הקר והמאיים ולהרגיש בטוחים.
אבא מייצג את הסמכות ואת האינטלקטואל, הוא גם מייצג את הכוח המרוחק שאפשר לפנות אליו לעצה או לעזרה במקרה שלאימא אין את התשובות או את הכוחות.
לאבא יש כוח רב יותר אבל הוא כוח מרוחק הוא שונה מהאימא שתמיד אתנו.
וכמובן יש את יתר בני המשפחה שהם המפנקים שתמיד נותנים ממתקים וצעצועים.
השנים הראשונות של הילד, עד גיל 7 אלו השנים שבו הילד לומד להיות אנושי, והוא יגדל להיות אנושי אך ורק אם הוא יגדל בחיק משפחתו כשהוא צמוד לאמו, סבתו, ובקרב דודות וילדים אחרים קטנים וגדולים ממנו בגיל, הוא יגדל להיות אנושי אם יינתן לו חום אנושי, אהבה וחיבור רגשי.
אלו השנים הראשונות והחשובות שבו הילד לומד מהי אנושיות, ואנושיות נלמדת אך ורק בקרב בני המשפחה והסביבה הקרובה.
על מנת להבטיח שהילד יגדל להיות אדם אנושי זה הכרחי שהילד לא יוכנס לשום מסגרת, לשום מערכת, חיצונית ומלאכותית כגון מעון או גן ילדים.
התפקיד הראשוני של הורה הוא לדאוג לילדיו, מי שעדיין חושבת על "העצמה אישית והתקדמות" ועוד מושגים מזויפים שהושתלו ע"י המערכת, שלא תביא ילדים לעולם, כך היא תעשה מעשה טוב כי הרי הילדים שלה יצאו אומללים ושבויים במערכת קרה, והיא תעשה טובה לעולם כולו, כי הילדים האלה שלא קיבלו אהבה ואנושיות יגדלו להיות אנשים נכים רגשית, קרים, רובוטיים, ברגים קטנים של המערכת בלי שום אנושיות או רוח גדולה, ובמקרים גרועים יותר הם יהפכו לנאצים, לטאות אדם, או חיות סדיסטיות.
ואם יש חוקי מדינה שכופים על ההורים חוקים דיקטטוריים כמו חובת גן אז חובה לעבור למדינה לא דיקטטורית שבה אפשר לגדל ילדים אנושיים.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.