יום שבת, 21 באוקטובר 2017

נשק

לא מבין למה ילדים בני 18 יכולים להחזיק בנשק צבאי ואני שיכול להיות האבא שלהם לא יכול.
לא מבין למה בריונים במדים יכולים לשאת אקדחים וטייזרים ואני לא.
אני רוצה לשאת איתי נשק צבאי כל הזמן לכל מקום.
אני לא אוהב את תרבות הקניונים שלכם.
אני לא אוהב את תרבות הלפלפים עם צעצועי האייפון שלהם.
לא אוהב את תרבות המותגים והבגדים היוקרתיים. אני מעדיף מעיל רוח צבאי.
לא אוהב להיראות כמו בובה בחלון ראווה, רוצה להיראות טבעי.
לא אוהב את החזירונים בוילות שלהם ובמגדלי היוקרה שלהם.
לא אוהב את ניפנופי התואר של ילדי העשירים.
לא אוהב את הכוכבים המזוייפים והמטופשים בטלוויזיה.
לא אוהב את מסעדות היוקרה הפלצניים שלכם.
ולא את המוצרים המלוקקים והמהונדסים שלכם בסופר.
לא אוהב את המכוניות שלכם.
לא אוהב את עורכי הדין וכל מערכת השליטה על האזרחים.
אני מעדיף עם חופשי שנושא נשק, שכל אחד יכול לארגן לעצמו קרוואן או חדר בגרושים. בלי מיסים על העם הפשוט. בלי ריסוסים על האוכל שלנו. בלי שיגידו לנו איך לגדל את הילדים שלנו ובלי פלישה לחיים שלנו ולחיי המשפחה שלנו.
בלי בוסים חולרות שמעבידים את כולם עבור רווחים.
בלי משטר טרור שנקרא ממשלת ישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.