יום שבת, 21 באוקטובר 2017

אונס

גם אני נאנסתי.
המדינה אנסה אותי על ידי כך שחייבה את ההורים שלי לשלוח אותי לגן ולבית הספר.
היא גם אנסה אותי בכך שהיא שמה רעל במי השתייה שלי.
היא אנסה אותי שדחפו לי חיסונים בבית הספר ובצבא.
המדינה אונסת אותי ודוחפת לי בכוח את האוכל המהונדס-המזוהם של חברות המזון.
המדינה אנסה אותי ללכת לצבא.
המדינה ניסתה לאנוס אותי עם סיגריות ואלכוהול אך לא הצליחה.
המדינה אנסה אותי להיות ללא דיור, כי אין לי בעיה לארגן קראוון אבל הם ישלחו לי קלגסים לפרק אותו.
המדינה אנסה אותי להיות ללא משפחה כי היא דוחפת את הנשים לעבוד ומחוקקת חוקים נגד גברים.
המדינה אונסת אותי להתחתן רק עם יהודיה.
המדינה אונסת אותי בחוקים שדופקים אותי וגורמים לי לחובות מומצאים בהוצאה לפועל.
המדינה אונסת כל כך הרבה אנשים להיות תקועים בארץ.
המדינה אונסת אותי עם חוקים ונהלים שרק מקשים על חיי.
המדינה מנוהלת ע"י עבריינים ואנסים.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.