יום שלישי, 6 ביוני 2023

רק לרקורד

רק לרקורד אני רוצה להבהיר פה משהו מאוד ברור, כי מתקבל הרושם מכתבי שאני מצדד בימין ואפילו בימין הקיצוני, למעשה ימין או שמאל לא מזיז לי, הליכוד מושחת, השמאל התלכלך, בית המשפט העליון לא הגן על זכויות הלא מתחסנים, בית המשפט העליון אף רוקן את הדמוקרטיה ממהותה כשהכשיר את הנוכלות של בנט-שקד שהבטיחו יותר ימין מהימין ועשו בדיוק ההפך.
הדמוקרטיה אינה קיימת אלא רק בדימיונם של האנשים, היא לא קיימת לא בישראל ולא בארה"ב ולא במדינות המערב, ולמעשה הדמוקרטיה היא בסך הכל שיטה מדינית שיש לאמצה רק אם היא משרתת את העם ובמקרה שלנו אם היא לא משרתת את עם ישראל אין לאמצה.
היהדות לא מעניינת אותי, אבל יש כמה דברים בעם שלנו שאני חושב שאם נרצה להידמות לגויים אז נאבד את מה שמגדיר אותנו, ומה שמגדיר אותנו זה קודם כל השבת, והצניעות, והעברית, והחגים, ונרות שבת.
מה שחשוב לי זה לא ימין או שמאל או יהדות או דמוקרטיה.
מה שחשוב זו שמדינת ישראל תהיה מדינת היהודים, ושוב אני אומר מדינת היהודים, ולא מדינה יהודית כי אני חילוני לגמרי ולכן התלמוד והקבלה לא מעניינים אותי כלל, והתנך מבחינתי לא חשוב יותר מהאיליאדה והאודיסיאה או כתבי קונפוציוס.
אני לא מתעניין בפוליטיקה כי כולם שם נהנתנים שעובדים על הציבור ומנצלים את העם.
אני התחלתי לכתוב נגד השמאל רק בגלל שהם חברו לערבים ובכך בגדו בעם ישראל, אני התחלתי לכתוב נגד השמאל רק בגלל שהם מסכנים את מדינת היהודים.
אין לי שום בעיה שהשמאל יהיה בשלטון אם הם לא חוברים לערבים, ולא מסיתים נגד יהודים מיושנים.
רק על ידי נאורות ניתן להאיר את החושך ולא על ידי הסתה ופאשיזם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.