יום שלישי, 18 באוקטובר 2022

השרמוטות

אברי גלעד מנגן על העצבים של השרמוטות, נו-נו הרי היה צפוי התגובות שהוא קיבל, מה יש לצפות כאשר גבר עדין חלש מתנצל ואינטלקטואל מדבר בשפה יפה אל פמיניסטיות על טורבו שהן לעיתים גם שרטוטות בגיל בית הספר או שרמוטות על מלא כמו אחיותיהן הגדולות או אימותיהן?
וכשמתעסקים עם ביצ'יות צריך לדבר איתן בשפה שהן מבינות ולא בשפה מעולם הספר.
אז הוא גירד להן שם מאחורה ועל זה הוא חטף ביסים, הן אכלו לו את הראש בלי מלח, נו היה צפוי.
הקלקול בארץ החל עם האבא, כשיש אבא חלש הבת מזלזלת בו, וכשמיידלע מפונקת שאבא שלה דואג לה להכל לא מקשיבה לאבא שלה איך לדעתכם היא תכבד את הבעל שלה או החבר שלה?
לביצ'יות יש להציב גבולות, אם אתה מציב לביצ'ית גבולות אז היא נמשכת אליך, אתה נתפס כחזק.
קודם כל אל תתנצל שאתה גבר אמיתי, ואל תתנצל שאתה מחפש את הירקות הכי טריים בשוק, כי ככה הטבע ברא אותנו.
וכמו שאמרתי לשרטוטה שרצתה אותי בתור שוגרדאדי שאין לי בעיה איתה אם היא תתלבש כמו ילדה טובה, כי אני פה הספונסר ואני זה שמחליט עליה, זה שאת זונה בנשמה זה לא מעניין אותי, איתי את תהיי כמו ילדה טובה ירושלים.
אני אף פעם לא נכנס לשיחות עומק עם נשים, שיחות עומק זו פסיכולוגיה של נשים למצוא את החולשות שלך ולהשתמש בהן נגדך.
נשים נמשכות לחזק והן צוחקות על חלשים, הן נהנות מכל רגע לשחק עם גברים חלשים, לתת להם להתאהב בהן ואז להיות קרות אליהם, אין הנאה גדולה יותר מגבר שבוכה בגללך, זהו ניצחון אמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.