יום שבת, 31 בדצמבר 2022

חברת המופת על פי האלפבית

חברת המופת על פי האלפבית.
א: אהבה, אהבה היא החשובה ביותר לחברה בריאה, ופה הכוונה לבחירה טבעית שלא מבוססת על מעמדות וכסף, בכך שנשים בוחרות גברים על פי מעמד וכסף הן מאבדות את הסגולות הטבעיות שלהן לצאצאים בריאים בכך שהן בוחרות גברים שאינם מתאימים להן גנטית, ולכן על חברה ששמה את הבריאות הציבורית כערך כבד משקל עליה לצמצם הבדלים כלכליים גדולים מדי בין חבריה, וגם לא לתת לבני משפחה או לאנשי דת להכתיב לאנשים עם מי לחיות.
ב. ביטחון, בחברה טובה נשים יכולות להסתובב אף בלילה לבד ללא כל פחד, וילדים יכולים להסתובב ללא פחד בכל מקום.
ג. גבר תפקידו העיקרי הוא פרנסת משפחתו, שזה אומר אשתו, ילדיו והוריו המבוגרים. ואת כל משכורתו הוא צריך לתת לאשתו שתנהל בחוכמה את הוצאות המשפחה.
ד. דיבור אמין, אין שום ערך בפוליטיקאים שדיבורם אינו אמין, מקומם לא יכול להיות בפרלמנט.
ה. הפליה לרעה, ההפליה לרעה הגדולה ביותר בתקופתנו היא הפליה לרעה על רקע כלכלי, לכן בתי ספר פרטיים לא יכולים לפעול במדינה מתוקנת.
ו. וולגריות היא לאן שהחברה שלנו התדרדרה ועל משרד התרבות להבטיח שהאזרחים כולם יהיו מתורבתים ולא פראי אדם שעושים בושות בכל מקום בעולם.
ז. זנות, הזנות תותר אך אין להטיל על זונות מס.
ח. חמורים הם הרוב ולכן אסור לתת לרוב להצביע, רק מי שעברו מבחן ידע יוכלו להצביע לפרלמנט.
ט. טבע, לטבע יש עדיפות על פני כל יתר הערכים האנושיים, המין האנושי חייב לעבור מהשקפה הומוצנטרית להשקפה אקוצנטרית.
י. ילדים, מקומם של ילדים עד גיל שש הוא עם אימם או עם דמות אם תחליפית כמו הסבתא וכדומה, גני ילדים ופעוטונים יוצאו אל מחוץ לחוק וייחשבו כהזנחה והתעללות.
כ. כבוד להורים ולמבוגרים, אין ללכת על פי המודל הקיים ויש לאמץ מודלים חברתיים שיובילו לתוצאות הרצויות של כבוד להורים ולמבוגרים, הזלזול בחברה שלנו גובלת בפשע.
ל. לימודי אוניברסיטה יהיו ללא תשלום ופתוחים לכל אזרח.
מ. מדינה היא חסרת משמעות אם היא לא מייצגת עם, ותפקידה העיקרי הוא להגן על אזרחיה מפני אוייבים, בוגדים, מהגרים ואנשי ההון.
נ. נתינה, שום דבר לא יכול להתקיים במדבר, ללא מים אין צמחייה, ולכן מדינה שלא עוזרת לצעירים, לחולים, לנכים, לעניים, לזקנים חסרי האמצעים... אין לה זכות קיום.
ס. סמים, היום בחברה שלנו אנשים מכורים לסמי מרשם, מריטלין ועד סמים נגד דיכאון או לחץ, והכל תחת פרופגנדה פסבדו מדעית שכמו נלקחה מהספר "עולם חדש מופלא". אנחנו חייבים להפסיק לסמם את הילדים שלנו וחייבים להבריא את החברה שלנו, בחברה בריאה אין מסוממים.
ע. עורכי דין נהפכו לחולי חברתי, אנחנו חייבים לנקות את המערכת המשפטית כדי שהתביעות הלא פוסקות והחגיגות של עורכי הדין ייפסקו.
פ. פלצנות חברתית היא עוד ריקבון חברתי, במקום שהפשטות תהיה האידאל, הסטטוס הכלכלי שהיא סוג של גזענות כלכלית היא שנהפכת לאידאל.
צ. צדק חברתי מתחיל בכך שלכל אזרח זכות לדיור, השכלה גבוהה, שירותי בריאות מהירים ויעילים, וזכויות עובדים. כרגע האזרחים לא מקבלים שום צדק.
ק. קפיטליזם הוא טוב כל עוד שהדברים הבסיסיים כמו דיור, השכלה גבוהה, בריאות, וזכויות עובדים כבר מובטחים.
ר. רשע מה הוא אומר? "בואו נחסן אנשים בכוח, בואו נדחוף להם מטושים לגרון בכוח, בואו נכניס להם חומצות פלואוריד למי השתייה בכוח, בואו נדחוף להם מזון מהונדס גנטית בכוח, בואו נכפה הריון על נשים בכוח".
ש. שלטון, השלטון הטוב ביותר הוא שלטון של משכילים-צדיקים שהוא שונה לחלוטין משלטון האספסוף שמכונה דמוקרטיה.
ת. תקווה, אין לקוות לתיקון החברה ללא תיקון המשפחה תחילה, ואין לקוות לתיקון החולי של המין האנושי ללא שמירה ויראה של הטבע.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.