יום שבת, 23 ביולי 2022

קורונה ומדיניות

 

סין, ההוכחה שמשטר חזק כן יכול לעצור וירוס.
בסין יש בסך הכל כמה מאות נדבקים ביום מתוך אוכלוסיה של 1.4 מיליארד. כל הישראלים התבוסתנים והמפונקים שגו, מדיניות המערב שהסתמכה על חיסונים ותרופות בלבד היא אסון בריאותי שיהיו לה השלכות כלכליות בעתיד.
מניעה תמיד עדיפה מריפוי, היה על המערב לאמץ את מדיניות האפס קורונה, אבל המערב כשל כי המערכות המערביות לא מותאמות למאה ה-21.
 
טאייוואן הנהיגה מדיניות אפס קורונה במשך שנתיים וכמעט לא היו נדבקים, אך מהרגע שממשלת טאייוואן שינתה את המדיניות יש להם עשרות אלפי נדבקים ביום, ואותו הדבר קרה לניו זילנד ולאוסטרליה.
רק סין עדיין מיישמת מדיניות של אפס קורונה ובכך מצילה מיליוני אנשים ממוות ועשרות מיליוני אנשים מנזקים בריאותיים.
 
שוטה על מלא מה הוא אומר? מה לנו ולמגפה הזאת אם בכלל יש מגפה, מה שחשוב זה הכלכלה.
שוטה טכנולוגי מה הוא אומר? כשיהיו חיסונים ותרופות נפסיק עם מדיניות אפס קורונה.
חכם מה הוא אומר? ננהג באחריות ונמשיך עם מדיניות אפס קורונה.
 
המערב כשל והוא כשל בגלל המערכת הפיאודלית שהוא מיישם שבשקר מכונה קפיטליזם, הוא כשל בגלל המערכת הפסבדו דמוקרטית שלמעשה היא פאשיסטית במהותה ולכך כולנו היינו עדים בכפיית החיסונים. מיליוני אנשים בעולם מתים מקורונה, ועשרות מיליוני אנשים סובלים מנזקים בריאותיים, ממשלות הסתמכו על חיסונים ניסויים במקום לגלות אחריות.
רק סין גילתה אחריות כלפי אזרחיה. חיסוני הקורונה לא רק שפגעו והרגו הרבה אנשים הם גם איפשרו לממשלות לשנות מדיניות מאפס קורונה למדיניות של הדבקה, מה שגרם לעוד אנשים למות ולהיפגע מהקורונה.
 
נו אז האם כלכלת סין נחלשה? לא, דווקא התחזקה, תבדקו את הנתונים.
האם תושבי סין לא הולכים למסעדות ולא מבלים?
כלכלת סין למעשה בגלל הסגרים המהירים והבדיקות ההמוניות רק התחזקה.
אין עודף תמותה מהקורונה של מיליוני אנשים כמו שקרה בהודו, ראו נתונים.
האוכלוסיה לא נפגעה מהקורונה בריאותית בגלל שהסינים מיישמים מדיניות של אפס קורונה. השנה הזאת כולנו ראינו איך המשטר הפך בן רגע לפאשיסטי, ושאין לבטוח במשטר הקיים בשום אופן עד שיהיו חוקים שמגינים על זכותו של אדם על גופו ולא מאפשרים בשום דרך לחץ או כפיית חיסונים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.