יום שישי, 15 בינואר 2021

טבע ואנושות

להבין, להעריך, לבכות על.
הטבע לא זקוק לאישורכם, זה אתם שלא מסוגלים להתקיים בלעדיו, והמשמעות היחידה שקיימת הם החיים על כדור הארץ וכשאני מדבר על טבע או על פלנטה אני לא מדבר על סלעים בחלל, אני מדבר על החיים שנוצרו, התפתחו ושרדו פה במשך מיליארדי שנים, אירוע נדיר ביקום וככל שידוע לנו יחידני.
למה שיש פחות משמעות זה לקיומכם שלכם, כן אני יודע שלא נעים לכם לשמוע ולהכיר בעובדה הזאת אבל זאת המציאות, הומו ספיינס הופיע בסך הכל לפני 100,000 שנים, והחיים על כדור הארץ הסתדרו מצויין גם בלעדיכם. להיבריס שלכם, לניתוק החולני שלכם מהטבע, לתבוניות שלכם שלגמרי מוטלת בספק, לאדישות ובעיקר לזלזול המאוד גדול שאתם מפגינים יש השלכות הרות אסון כאלה שברגע זה אינכם מבינים לעומק את חומרתם כי אתם עסוקים בעולם הבועתי המלאכותי והלא בר קיימא שיצרתם בפזיזותכם וזחיחותכם לאחרונה, עולם שמבחינתכם הוא התקדמות אך למעשה הוא מלא בכסילות אנושית מנופחת, נרקיסזם אנושי השבוי בשיגעון גדלות.
חוסר האכפתיות שלכם היא עדות לחולי של האדם המודרני, האתאיסט, המערבי, ההומני כביכול.
הומניזם תפיסה מיושנת שהחליפה את קודמתה, ששמה את האדם במרכז במקום את האל, תפיסה שלא תציל אתכם מכליה, כשתשימו את האקולוגיה במרכז אז אולי תהיה לכם את האפשרות להינצל.
החברה שיצרתם היא דורסנית ועל חשבון הטבע, אתם הורסים את החיים על הפלנטה בקצב מסחרר, אתם חיים באשליות שניתן להחליף עולם יפה זה בעולם עבור האנושות, על מעשיכם הנפשעים הדורות הבאים ישלמו, תוך סיכון קיום האנושות שאתם טוענים שיש לה חשיבות בעיניכם.
למרות שהחולניים ביותר מביניכם טוענים שאפילו לאנושות אין ערך כי אחרי שאתם תמותו מה כבר משנה מה יהיה, שזו אימרה שלוקחת את החולי שלכם צעד אחד קדימה אחרי האימרה הקודמת שלכם ''מה חשיבותו של הטבע אם אין אדם שיהנה מיופיו?''.
בקיצור ללא שינוי גישה, ללא חינוך נכון, חורבן האנושות והכחדת הטבע היא תוצאה בלתי נמנעת.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.